piątek, 31 maja 2013

Ciastka ! Sorki :)

Heej !
Pisałam w zakładce ,,Kalendarz" post o tym że 30-05-13r. był dzień ciastek ... I że miałam dodać o tym post i wgl. no to akurat byłyśmy tak zajęte (bo elmo jest u mnie) że nie dodałyśmy więc dodamy teraz :)

ciasteczka, śmietana, koloroweCIASTKA ! to chyba jedna z najpyszniejszych słodyczy świata ! NAPRAWDĘ ! z tej okazji upiekłyśmy z elmo dziś ciastka :P
I na mojej tablicy zapisałyśmy wszystko o ciastkach ! mmmm ! pycha !
PRAWDA ŻE PIĘKNE ? ------->

Oczywiście za chwilkę dodam wszystkie kuszące obrazki z ciasteczkami do mojej zakładki więc zapraszam ! :)
Jeżeli nie zjedliście wczoraj ciastka zjedzcie teraz bo ...yyy... trzeba porządnie obchodzić takie dni ! :)

- Yoogi. ♥

3 komentarze:

  1. Ja zjadłam :d http://happyisad.blogspot.com/ obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Świtny blog i piszecie na prawdę bardzo ciekawe notki!
    Serdecznie zapraszamy na naszego bloga http://showmedaisy.blogspot.com/, będzie nam bardzo miło gdy wyrazicie w komentarzach swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń