środa, 29 maja 2013

Takk jakkoś ;>

Czeeeść :*
Jest 09:09!!! Aaa!!! Ktoś na "I" o mnie myśli :) Przyznać się, kto? :P
Zaraz wychodzę do szkoły, bo tak mi się poszczęściło, że nie miałam dwóch pierwszych lekcji (WDŻ i matmy), więc ma dopiero na 9.50 :) A lekcje same w sobie w sumie też nie będą męczące. Ma chemię - sprawdzian, ale wszystko umiem, historia - ale nie ma pani, będzie zastępstwo, czyli pewnie wolna lekcja, godzina wychowawcza - czyli nic, wf - to wf i j.polski - przyśnie się ;>

Kuuurcze, chciałam tu jeszcze coś fajnego napisać, ale chyba nie zdążę, bo zaraz muszę wychodzić.. :c

Powiem tylko, że dzisiaj po szkole idę do babci na obiad, a potem z Wiką, Zuzą i Zosią umówiłam się, że pójdziemy w takie miejsce, gdzie są sprzedawane ubrania z H&M za 5-10 zł! :o Jakaś świetlica, czy coś.. No nie lumpeks.
A potem.. JADĘ DO YOGI!! Wreszcie!! Umawiałyśmy się od chyba miesiąca na takie dłuższe nocowanie, ale nigdy nie wychodziło.. I wreszcie się udało i dzisiaj jadę do niej i zostaję do piątku, a w piątek jest impreza u mnie, więc Yogi razem z rodzicami do mnie też jedzie ;d  Hahahaha ;) Już się nie mogę doczekać, Yogi! :D

Okej, ja muszę lecieć, bo się spóźnię! Sorki, że tak krótko, ale chyba rozumiecie :D
Pozdrawiam ;*
~ Elmo <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz