środa, 15 maja 2013

Badanie wyników :/ ... i Adrianek ♥

Przepraszam Was , że wczoraj nie napisałam żadnego posta , ale jakoś tak nie było okazji . 

Może jakieś nowinki ze szkoły ?
A więc jak może wiecie , albo i nie , mamy w szkole badanie wyników . Nie wiem kto to wymyślił .. no ale są i trzeba z tym żyć :) A więc w poniedziałek mieliśmy z polskiego , historii i WOS-u (wiedza o społeczeństwie = WOS) . No i , co było dla mnie ogromnym zdziwieniem , chyba historia i WOS poszły mi lepiej niż polski (w moim odczuciu oczywiście) . Wczoraj pisaliśmy matematykę i przyrodę (tak ogólnie) . No i matma była nawet prosta , ale niestety z przyrodą już tak nie było . W tym właśnie przedmiocie mieści się geografia , chemia , fizyka i biologia . Z tych wszystkich najlepiej poszła mi chyba chemia . A to też dziwne . No i dzisiaj mieliśmy ostatni dzień tych badań - językowa . Mogliśmy sobie wybrać czy piszemy angielski , czy niemiecki . Wszyscy wybrali angielski , ale zapewne , gdyby nasza wspaniała wychowawczyni uświadomiła nam , że mamy wybór , to jeden z moich kolegów raczej wybrałby niemiecki . Yghh .. jak tak można !? NIEMIECKI ! Masakra ! No ale o gustach się nie dyskutuje :) A więc dzisiaj ten angielski był nawet prosty . Przed moją klasą w tej samej sali pisała badanie wyników Elmo . Ale ona chyba nie wie , że machałam do niej i produkowałam się przed drzwiami . Nie . Ona patrzyła się cały czas na tą swoją kartkę . ! Elmo popamiętasz mnie jeszcze . I mamy nie skończoną rozmowę ! PAMIĘTAJ !!!

A ja z rodzicami jeszcze dzisiaj jadę gdzieś do jakiegoś sklepu po prezent dla mojego kochanego braciszka . I nie , nie mówię o Michale , tylko o Adrianku ♥ Ale ja za nim tęsknię .. I na dodatek nie mogę jechać do Hiszpanii na jego roczek .. ;( Tak bardzo chciałabym patrzeć jak on dorasta . Alinka nawet nam przysłała filmik jak chodzi .. ledwo bo ledwo , ale chodzi .. za jedną rękę !!! Ja bym chciała tylko być na jego roczku i osiemnastce . To mi wystarczy .. CZY TO TAK WIELE ?! Mam gdzieś szkołę . Już nie mogę wytrzymać bez niego .. on jest taaaki kochany i słodki *__*

No a co tam u Was ?
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz