piątek, 17 maja 2013

"Wycieczka szkolna bez nauczyciela" :P

Słuchajcie .. dziewczyny co prawda nie będą pisać , ale ja postanowiłam pisać . Mam nadzieję , że będziecie czytać :)

A więc może od początku ..

Ogólnie to o mało co dzisiaj nie zaspałam ! Ale na całe szczęście zdążyłam na "wycieczkę szkolną bez nauczyciela" :P Tak właśnie . Otóż chodziło o to , że my mamy tak dziwnie trzy pierwsze lekcje w piątek . Bo mamy :
1. Angielski całą klasą
2. Niemiecki (moja grupa - II, a ta I angielski)
3. Angielski (moja grupa -II , a ta I niemiecki)
No i my mamy taką kartkę z zastępstwami wywieszoną zawsze . A więc moi wspaniali koledzy i koleżanki przyszli na godzinę 8.00 do szkoły . Jak zobaczyli , że nie mamy pierwszej lekcji i ogólnie angielskiego , to postanowili iść do Biedronki . A ja na całe szczęście spotkałam ich jak już szli ze szkoły do sklepu . W ogóle nie wiedziałam o co chodzi , ale okeej .. No a więc poszłam z nimi pod tą Biedronkę i potem na boisko , na osiedlu kolegi . Następnie wróciliśmy do szkoły i okazało się , że nasza grupa będzie miała jednak na trzecią godzinę , a nie na drugą , a więc idziemy sobie pięknie ładnie do mnie , do przedszkola , a tu nagle dzwoni taka nasza koleżanka i mówi , że pani od niemca nas szuka . No to my jej mówimy , że tam było napisane , że my mamy na trzecią godzinę , ale ona miała to gdzieś . No a więc okej . Idziemy do tej baby , ale jej nie było . Więc nasza druga wychowawczyni powiedziała , że jeżeli jest tak napisane to możemy iść na świetlicę , albo wyjść ze szkoły . Zachowała się na prawdę spoko .. a jak na nią to dziwne . No a potem mieliśmy niemiecki wszyscy razem .. chociaż i tak moja grupa nic tam nie robiła ... yghh .. po co my dzisiaj tam wróciliśmy ?! No a potem chemia , która też była taka w miarę luźna , muzyka , religia i polski też baardzo luźne także spoko .. :/

 Dobra .. a jutro ...
IMPREZA !!!
Oł jeaa !!! A przed chwilą dzwoniła do mnie Yogi z telefonu Elmo . Trochę się zdziwiłam .. ale okeej .. No a więc one są w galerii .. BEZE MNIE !!! No i pytała się mnie jaki mam rozmiar . I wszystko się wyjaśniło ! Kupują mi prezent :P Supcio :D Już nie mogę się doczekać :P Okej . No to tyle . Narazie :*
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz