piątek, 24 maja 2013

Powracam, zakładka, przepraszam, rajd :)

Jooł :)
Może się zdziwicie, ale.. tu Elmo. Haha, no, ja nawet sama siebie zaskoczyłam!
Sprawa dość zakręcona, ponieważ mówiłam Mysze (tak się odmienia?) i Yogi (to się nie odmienia), że nie będę pisała, bo nie ma czasu i weny na posty i ochoty. A tak serio, to chodziło bardziej o.. moje odczucia co do bloga. To znaczy, że jak dla mnie wyglądał on dziecinnie, był dziecinnie prowadzony i w ogóle tak jakoś.. no.. przestał mi się podobać. Ale.. jak teraz wygląda to inaczej, to znów zabrałam energii do pisania i wiary, że ktoś to czyta lub będzie czytał :)

Tak więc nie ma zakładki "Muzyka". No i to się zmieni :) Ponieważ ją.. wznowię.. a może raczej zacznę prowadzić od nowa. Można powiedzieć, że troszkę mi się zmienił styl (w sensie że muzyki), ale to naprawdę niedużo. Znalazłam kilka fajnych zespołów, których wcześniej nie słuchałam, zaczęłam sich słuchać no i ogólnie mam wiele nowości dla Was. :) No i teraz nie będzie tak, że będę codziennie polecała Wam kilka piosenek (choć to też), ale będę pisała różne fakty o zespołach, jakieś ich zdjęcia zamieszczała, piosenki no i w ogóle ma taką wizję *.* i.. to będzie się nazywało "Muzyka i inne", ponieważ czasem będę też zamieszczała jakby ala recenzje różnych książek lub filmów.. albo nawet jakiś poszczególnych piosenek. :D Fajnie może wyjść, tylko jak będę miała motywację! Czyli ODWIEDZAJCIE ZAKŁADKĘ "MUZYKA I INNE", KOMENTUJCIE, PODAWAJCIE DALEJ, UCZESTNICZCIE W NIEJ! :D
Proszę o to :) Posty na niej nie będą dodawane codziennie, ale będę starała się często ;D
Na główną też postaram się często pisać, albo jak mi minął dzień, albo jakiś tematowy temat, albo jakieś zdjęcia, obrazki.. no fajnie ma być! :D :D

Co jutro porabiam? No.. więc..
YOGI, KOCHANA, TAK CIĘ PRZEPRASZAM, ŻE NIE POWIADOMIŁAM CIĘ O JUTRZEJSZYM RAJDZIE! JUŻ NAWET DLA MNIE PAN K. TRZYMAŁ JEDNO MIEJSCE, A JA NIE ZDĄŻYŁAM CI POWIEDZIEĆ, A POTEM JUŻ NIE BYŁO MIEJSC NO I GŁUPIO BYŁO CI POWIEDZIEĆ, ŻE JADĘ.. PRZEPRASZAM, BARDZO, OBIECUJĘ, ŻE O NASTĘPNYM OD RAZU CI POWIEM! WYBACZYSZ MI!? <3 PROSZĘ!

No to tak na marginesie.. Czyli się można łatwo domyślić, że jutro jadę na rajd górski z PTTK - Polskie Towarzystwo Turystyczno Krajoznawcze. Sprawa ma się tak, że kiedy chodziłam jeszcze do podstawówki t od 4 klasy właśnie na takie rajdy chodziłam. Opiekunem kółka PTTK u mnie w szkole była pan od historii, którego wprost uwielbiam! Tak nam się fajnie razem jeździło (jeszcze Wika, Mati, Kuba i czasami Mikołaj), że pan postanowił powiadamiać nas o tych rajdach nawet, gdy jesteśmy już w gimnazjum. Oczywiście jeżdżą dzieci z tamtej szkoły, ale ja głównie przebywam z tą trójką w moim wieku :) (trójka, bo Mikołajowi się już nie chce jeździć). Cały rajd polega na tym, że o 7.20 spotykamy się w wyznaczonym miejscu, około 7.30 wsiadamy w autokar i jedziemy w miejsce, gdzie ma się rozpocząć rajd, kilka godzin chodzimy po tych górach, z różnymi postojami w schroniskach górskich no a potem schodzimy najczęściej z drugiej srony i tam już czeka autokar, by na powrót zabrać nas tam, skąd przyjechaliśmy :) Ale mówię Wam, jest tak mega zabawa! Każdy się popycha, krzyczy, śmiejemy się i w ogóle.. Pan K. razem z nami! Dlatego właśnie zawsze go lubiłam, był taki wyluzowany! :D Rzadko zdarzają się tacy nauczyciele.. ;)

Ok, już Was zanudziłam, to teraz lecę. Może zdążę popracować nad nową zakładką, ale nie obiecuję. Zaraz muszę iść się myć, bo skoro o 6.15 mam wstać, to wypadałoby o przyzwoitej porze iść spać! >.< A jeszcze chcę poczytać książkę! :D

To ja lecę :) Miłego weekendu wszystkim życzę! ;*
Pozdrawiam ;*
~ Elmo <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz