piątek, 24 maja 2013

Skype i walnięci koledzy :P

Siemka . ! Co tam u Was ? Bo ja właśnie gadam ze swoimi wspaniałymi kolegami z klasy na skypie .. A właściwie oni w coś grają i się konsultują , co chwilę śmieją a ja nie wiem o co cmon , więc postanowiłam napisać tego posta . Wiem , że może nie jest on najciekawszy , ale wiecie .. jak tak stukam w tą klawiaturę to ich wkurzam , więc piszę żeby ich jeszcze bardziej zdenerwować :P A co oprócz tego .. ? GŁASZCZĘ MOJEGO PIĘKNEGO KOTKA !!! Tak jest Elmo ! MOJEGO kotka !!! A ona się tak słodko myje i ogólnie jest taka słooodka ..! Oczywiście mój kotek - Neska - , a nie Elmo .. bo to by było dziwnee .. :D
Napiszcie co tam porabiacie i przypominam , że Elmo znowu pisze . Jej bezpłatny urlop , który nie był urlopem właśnie się skończył .. za długo to on nie trwał no ale okeej .. I wiecie .. mam dziwnych kolegów , którzy utożsamiają się z Neską .. Tak wiem .. dziwni są .. :*
~~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz