środa, 29 maja 2013

(nie) Sweet imieninki

Oł jeeeeeeaaaaaa !!!!!!! Wiecie co jest dzisiaj ?! OSTATNI DZIEŃ SZKOŁY .. przez dwa tygodnie WOOLNE !!! Czemu przez dwa tygodnie , a nie pięć dni ? Bo w poniedziałek jadę do Londynu !!! Nareszcie ! Trochę odpocznę od problemów .. I mam nadzieję , że nie przysporzę sobie więcej problemów .. No coż .. Ja już tak czasami mam .

A teraz inna sprawa . DZISIAJ MAM IMIENINKI !!!



No właśnie . Tak dzisiaj mi śpiewali w klasie .. NA KAŻDEJ LEKCJI !!! Po co ? Nie po to żeby mi było miło , czy coś .. ale po to , żeby dłużej  nie było lekcji :D

A co jeszcze gorsze .. tracę przyjaciółkę .. ;( Nawet nie pamiętała , że dzisiaj mam imieniny .. No coż .. jak widać już nie jestem tak dla niej ważna jak 11 lat temu !!! .. Ale starczy o tym ..

No a za chwilę będę jeść Sushi ! I pizzę ! Ale to i tak nie poprawi mi w 100% nastoju .. niestety .
A.. no i przed chwilą wróciłam od fryzjera . Mam sweet grzywkę :)
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz