piątek, 24 maja 2013

Zupełnie nowy blog :)

Witajcie ludzie z Ziemi i galaktyki ! Wiem , wiem .. trochę nie typowe powitanie . Ale nietypowy również jest post :) A więc tak .. mam parę nowych wieści . Otóż właśnie założyłam nową zakładkę "Podróże" , którą będę prowadziła razem z Yogi . Jak na nią wejdziecie to dowiecie się jak ona będzie wyglądała :) 
Kolejna sprawa to to , że niestety ale Elmo już nie prowadzi z nami bloga . Teraz bloggerkami jestem ja i Yogi . 
Następna sprawa .. NOWE TŁO I WYGLĄD !!! Jak Wam się podoba ? Jest taka ankieta . Looknijcie i zagłosujcie jak możecie :) Czekam na odpowiedzi :*


A teraz wróćmy do dnia 18 maja . Czyli .. impreza !!! Było genialnie ! Wszyscy sobie poszli jakoś około 23 , ale dziewczyny - Elmo i Yogi - u mnie nocowały . No i jeszcze gadałam przez skypa z dwoma kolegami . Także było przeeee genialnie !!!

No i jeszcze jedna sprawa .. Definitywnie to koniec !!! Ja mam dość i się poddaję . Faceci są beznadziejni ! Stwierdziłam , że sobie odpuszczam . Tyle cierpiałam przez jakiegoś idiotę , który nawet na mnie nie zwraca uwagi i w ogóle .. tyle litrów łez wypłakanych . Mam dość . Po prostu tak jak mój kolega radził jadę do Londynu na tydzień .. może o nim zapomnę .. a może niee .. Nie ! Dobra .. tak nie może być . Ja po prostu muszę podejść do tego z dobrym nastawieniem . A więc jadę tam z nastawieniem , że o nim zapomnę . I teraz skupiam się na nauce , a nie na facetach . Jak będzie czas to miłość sama do mnie przyjdzie i na pewno będę o tym wiedziała . 

Zachęcam Was do głosowania w ankietach i oczywiście obserwowania Nas . No to ja się na razie żegnam . Papa :*
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz