środa, 29 maja 2013

Elmo .. Pomysł.. Iron maiden.. ♥

Hej ! :)
Wróciłam właśnie ze szkoły i muszę sprzątać bo rodzice mi kazali bo ELMO PRZYJEŻDŻA ! wreszcie ! Ale tak szczerzę mówiąc elmo to gospodarz mojego domu a ja to tylko wpół lokator :)

Teraz słucham iron meiden ,,Aces High" .. Polecam :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZO6giM9UAv0

Nie mogę się już doczekać 17  ! to tylko za 3 godz ! A ja mam tyle to zrobienia ! :P
Mamy tyle zajefajnych planów z Elmo ! I na szczęście pogoda dopisuje na razie !

  • Robienie ciastek 
  • mani pedi 
  • spotkanie się z kasią i julą 
  • oglądanie top model 
  • pisanie po mojej zacnej tablicy 
  • i inne ♥
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

A teraz piękny pomysł wprowadzany w życie mm ! (malinowej mamby) 
Pamiętacie jak w moim wcześniejszym poście mówiłam coś o pomyśle ale musiałam pogadać z dziewczynami ? Więc teraz już mogę go powiedzieć bo się zgodziły ! 
Za chwile dodam zakładkę ,,Kalendarz" Będziemy w nim pisać wszystkie 3.. Ogólnie to chodzi o to że .. Np. Elmo dziś doda w tej zakładce taki post : Hej ! Według mnie - Elmo dziś jest dzień czekolady ! Tam oczywiście podaje datę i takie inne jak obrazki i .. inne :P 
A ja robię o tym w mojej zakładce i jeden mini post zrobimy na głównej :) 
No to ogólnie myślę że się spodoba :) Czasami możemy zrobić też konkursy . :) 


Ok .. A teraz muszę iść :* Pa :* ♥ 
- YoOgI ! Awww. ☻

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz