piątek, 10 maja 2013

Szybciutko

Joł
Ej wiecie, laptop mam zepsuty, więc nie piszę postów. Teraz jestem u babci na kompie, ale nie na długo, bo zaraz jadę na tańce, a zaraz po nich tramwajem muszę się tłuc do domu Mychy. Genialnie, ah, jak ja uwielbiam tramwaje! ;_;
Dzisiaj jechałam tramwajem i myślałam, że zemdleję.. Boże, była duchota i jeszcze śmierdziało potem, ohyda.. :/
Ogólnie nie dość, że mam laptop zepsuty, to pewnie i tak za dużo postów bym nie popisała, bo ostatnio ciągle mam coś do roboty. Np. w tym tygodniu miałam sporo.. Jak nie idę gdzieś z przyjaciółkami, to się trochę uczę.. Albo we wtorek u fryzjera byłam.. także mam ostatnio zawalone, krótko mówiąc  no i laptopa zepsutego, więc już w ogóle super -,-
Także jak tylko mi go naprawią, to pewnie jakieś posty znowu zacznę pisać (w miarę moich możliwości). :)
Ooook, no to.. do zobaczenia ;*
Miłego weekendu <3

~ Elmo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz