poniedziałek, 27 maja 2013

Czemu ?! - jako pytanie retoryczne i nie :)

Czemu ?! (pytanie retoryczne)
Wiecie .. myślałam , że dzisiaj będę miała spokojny fajny dzień , zdążę ze wszystkim i jeszcze będę miała czas na wyjście na spacer z psem - Maksem . No niestety .. Z tego co planowałam .. NIC NIE WYSZŁO DOBRZE ! A miało być tak pięknie ..
A więc tak .. Dzisiaj byłam tak na prawdę tylko na jednej lekcji . I jak na złość to musiała być matematyka . Czemu nie polski , albo .. yy .. albo .. coś innego , co nie wymaga ode mnie zbyt dużej pracy . No ale okej . Poszłam na tą durną matmę . Pouczyłam się o bryłach (Jeeeej !!! Spełnienie moich najskrytszych marzeń !!!) . No a potem przyszła moja wychowawczyni wspomagająca (bo jestem w klasie integracyjnej) i powiedziała , że projekt edukacyjny robimy na fizyce , czyli na lekcji po matmie . No to my sobie wychodzimy ze szkoły (bo przedstawiałyśmy to zupełnie w innej szkole i na drugim końcu miasta) z myślą , że wrócimy za dwie godzinki do domu . Okazało się , że wróciłam nawet później do domu niż jakbym wróciła ze szkoły ! MASAKRA ! No a miałam taki ambitny plan , że wrócę sobie wcześniej do domu , pouczę się chemii (bo jutro mam sprawdzian) i hiszpańskiego . No i moje plany diabli wzięli ! Yghh .. załamka ! No a więc teraz dopiero się skończyłam uczyć !

Czemu ?! (pytanie nie retoryczne)
Pamiętacie jak Wam kiedyś opowiadałam o takim chłopaku , który mnie "zostawił" ? No to teraz nagle zaprosił mnie do znajomych na fejsie i polubia moje zdjęcia .. Czemu ?! Nie rozumiem . Natomiast jak ja do niego pisze to nie odpisuje . No i zrozum takiego człowieka ! To jest dla mnie straszne ! Ja nie wiem co mam robić .. Może Wy mi pomożecie to wszystko zrozumieć ?
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz