poniedziałek, 6 maja 2013

Bieszczady i konkursik ♥

Hejka .! Po pierwsze bardzo Was przepraszam , że tak dawno nie pisałyśmy , ale w tym naszym domku w górach nie było neta ! W ogóle on był jakoś tak z daleka od cywilizacji ..

No ale może wszystko po kolei ..

A więc może najpierw wytłumaczę Wam jak mieszkaliśmy . Otóż mieliśmy ogólnie wielkie podwórko z dwoma domami .. a właściwie trzema , ale ten trzeci nie był nasz . Mogliśmy tam wchodzić tylko na ping-ponga .. Ale dzieci oczywiście i tak tam właściwie wchodziły kiedy chciały , no bo w końcu .. to my :D No a oprócz tego to na naszym był taki staw , w którym pływało pełno robali !!! Ale one były taaaakie WIELKIE !!! No mówię Wam ! Jakaś masakra ! A najgorsze , że te głupie dzieci - czyli Yogi , Elmo , mój brat i brat Elmo - dotykały (na całe szczęście tylko patykiem) tych robali ! To choore !!! Albo oni oglądali ..yy .. miłe żabki .. które się .. yy .. dotykały .. Właaaśnie .. If you know what I mean ^^

Nomć a teraz może co robiliśmy .. Dużo tego nie było no ale taak .. :

W pierwszym dniu jak przyjechaliśmy no to w sumie nic takiego konkretnego nie robiliśmy .. wiecie .. tak właściwie tylko siedzieliśmy na pomoście nad tym stawem i oni szturchali robale patykami ! Yghh ... No załamka ! Mówię Wam !

Drugi dzień .. hmm .. co my robiliśmy w drugim dniu ? Aaa !!! Już pamiętam ! Lwów . Masakraa !!! Ale autobus był genialny ! Ja , Yogi i Elmo kręciłyśmy "Trudne sprawy" . Ja byłam mamą Yogi , a Yogi była dziewczynom , która na zabój się zakochała w Harrym Stylesie (tym z One Direction) . A Elmo była Harrym i kamerzystom :P No i robiłyśmy sobie głupie fotki , ale nie wpadłyśmy na to , żeby zrobić takie specjalne na Malinową Mambę .. a więc nie wstawię żadnych .. soorki .. :)

Dzień trzeci . Było strasznie gorąco .! No a więc zostaliśmy w domu , a właściwie na podwórku . Nawet fajnie było , gdyby nie to , że czułam się fatalnie , bo byłam chora . A tak poza tym no to jeszcze brat Elmo z moim zorganizowali mi i dziewczynom podchody . Nawet nie było jakoś bardzo źle ..

Dzień czwarty nie był zbyt piękny i połowę dnia spędziliśmy na spacerze do pizzerii i z powrotem . No a potem znowu na pomoście .

No i dzień piąty powrót . :)

A wy co robiliście pod czas majówki . Czekam na odpowiedzi w komentarzach .

KONKURS !!!
Wysyłajcie zdjęcia z majówki na moją pocztę : mycha.m123@gmail.com    
Jeżeli nie macie żadnych zdjęć z tego właśnie okresu , to wyślijcie mi jakąś fajną , śmieszną historię , którą przeżyliście podczas majówki . Czekam !!!

KONKURS TRWA DO 26.05.13 !!!
Powodzenia :*

~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz