niedziela, 26 maja 2013

Biegan :)


Hejka ! Co tam u Was ? Co porabiacie dzisiaj ? Co porabialiście wczoraj ?

U mnie .. hmm .. no powiedzmy , że dobrze . Co dzisiaj robiłam ? Otóż dzisiaj byłam z rodzinką w nowym domu . Przyszły panele i kafelki ! Łiii !!! I mam wygipsowany pokój !!! Łiii ! Zostało tylko wyszlifować , pomalować , położyć panele , wstawić meble .. i KONIEC !!! Dla Was to może dużo , ale to na prawdę mało w porównaniu co robotnicy zrobili do tej pory . A właściwie .. to jest NIC !

A co robiłam wczoraj ? No a więc razem z Yogi miałyśmy bardzo ambitne plany .. no ale nie do końca wyszło tak jak chciałyśmy . Plany były takie , że spotykamy się u mnie w przedszkolu i idziemy na nogach na Plac Biegańskiego . Sprawdzamy , czy rzeczywiście będzie koncert Czesia ♥ (Czesław Śpiewa/Mozil) i idziemy na lody . Potem wracamy do przedszkola , ja się przebieram i idziemy na nogach do Julii , której nie ma , bo jest na jakimś tam biwaku z harcerstwa . No ale tak jak już wspomniałam .. troszeczkę .. się to pozmieniało . A więc wyszło na to , że Yogi do mnie nie przyjechała , bo ona pojechała do galerii a ja .. yy .. a ja .. Co ja właściwie robiłam ? Hmm .. No tak ! `Pojechałam do babci z mamą . No a potem jak wróciłyśmy to pojechałyśmy właśnie do Julii . No i z tamtąd poszłyśmy - ja i Yogi - na Plac Biegańskiego . A po drodze spotkałyśmy moich kolegów z podstawówki . Ale fajnie ♥ No troszkę sobie pogadaliśmy , no i fajnie było :) Następnie poszłam z Yogi i jej koleżanką zobaczyć czy jest ten koncert . No i był .. ale się spóźniłyśmy !!! No a potem jeszcze się okazało , że to był tylko taki chwyt reklamowy , bo tak na prawdę to jakieś nieznane człowieki śpiewały mojego kochanego Czesława , a nie .. yy .. Czesław . Także nie ma czego żałować . Potem jeszcze oglądałyśmy jakiś kabaret , ale mi się to szybko znudziło i wróciłam pod scenę oglądać występy . No i spotkałam znowu chłopaków i razem oglądaliśmy . Fajnie fajnie . Okej .. nie rozpisuję się już bardziej . Jeszcze tylko Wam powiem , napiszę , że jutro przedstawiam projekt edukacyjny w innym gimnazjum , piszę kartkówkę z historii ;( i mam drugą lekcję HISZPAŃSKIEGO !!! Suuuuper !!!
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz