wtorek, 28 maja 2013

Jej ! I kabanos. ! :)

HEEEJ !
Dziś znowu mój zanudzający ogólny post :)
Ogólnie nic ciekawego w moim życiu się nie stało !
Nomć.. Bywa.

No wiecie.. Szkoła, lekcje, nudy, szkoła, lekcje, nudy !
NIC !

A teraz już za jeden dzień .. Cztery dni wolnego ! To trzeba wykorzystać.. ? Elmo ? :P
I jeszcze wpadłam na fajny pomysł związany z blogiem ale wam nie powiem ! Najpierw kontakt z dziewczynami ! :P
Szykujcie się ! hhahhahahahahahahah ! Zacnie !


A teraz temat mojego kochanego... KABANOSA ! to jest mój kochany miś ! Od dziecka ! Nie to że z nim śpię i takie rzeczy ale jest on po prostu czadowy ! A ostatnio znalazłam go w kanapie .. Przypadkiem :P
I teraz siedzi u mnie na półce ! A jest on świetnym tematem na bloga :P
Ok ! Swett zdj. kabanosa :


Prawda że swetasńy ? Dziewczyny mają z nim jakieś tam wspomnienia ? No nie :P 
Om dżi ! Ok muszę lecieć robić lekcje ! Do zakładki dodam jeszcze dziś ! 
A teraz jołszki ! :**** 
- Yogi ! Kabanos ! ♥

3 komentarze:

  1. Tak właśnie . Czyli już wiadomo co Yogi robi jak jej się nudzi .. ROBI FOTKI PLUSZAKOM :P

    No a teraz na serio . Kabanos jest suuuuper !!! On jest za fajny dla ciebie Yogi ! Oddawaj ! Jaki plaaan .. ? Zgłosić się proszę do mnie na skypie ! Juuuuż !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A mojego kłapouchego gdzie schowałaś?

    OdpowiedzUsuń