sobota, 2 lutego 2013

5 MIESIĘCY !

OJEJEJEJEJEJEJ ! :D Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, ale dzisiaj jest ważny dzień, i cieszę się, że udało mi się napisać tę notkę. Otóż ..



DZISIAJ MIJA 5 MIESIĘCY ODKĄD ZAŁOŻYŁYŚMY MALINOWĄ MAMBĘ !! 

Równiuteńko! 2 września, 2012 roku, w niedzielę, założyłyśmy Malinową Mambę. A dzisiaj jest 2 luty 2013 roku, sobota i mija pięć miesięcy od tamtego czasu :) 
Czy to nie fajne? Miałyśmy dużo wzlotów i upadków, wiele kłótni, niechęci do bloga, radości z wszystkich komentarzy i wejść, pomysłów na ulepszenia, chwil, kiedy miałyśmy zawiesić, usunąć tego bloga. Ale pomimo tego wszystkiego, pomimo miesięcznej przerwy, która chyba dała nam trochę do myślenia, blog jest do dzisiaj, piąty miesiąc, i ja osobiście mam nadzieję, że jeszcze trochę pobędzie :) 
Nie wiem, czy Mycha, Yogi, albo ktoś z Was, kto to czyta, uświadomił sobie, że dzisiaj właśnie taki miesięcznicowe dzionek ^^ Ja na szczęście tak, i pomyślałam, że warto by o tym Wam wszystkim wspomnieć :) 
To co, może .. dowiem się, kto przegląda tego bloga, skoro w ankiecie jest już 13 głosów..? Może napiszecie w komentarzu, że oglądacie, co Wam się podoba w blogu, co nie, co lubiecie w postach której bloggerki, może jakie chcielibyście zmiany, ulepszenia na blogu..? Co Wy na to? 
Najważniejsza prośba jest taka, żeby każdy, kto ogląda Malinową Mambę podpisał się w komentarzu. Dacie radę? :3 Mam nadzieję <3

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz