poniedziałek, 25 lutego 2013

Rozmowa "Mychy" ze mną xd

Hej cześć ♥
Nie będę Was zanudzać moim pierwszym dniem w szkole po feriach, szkoła to szkoła, nudy, dzięki Zuzce tam wytrzymałam dzisiaj -,- Tylko dzięki niej <3

Hah, ale ja mam dla Was coś lepszego!
Wiecie już, że byłam dzisiaj znowu u Mychy na angielskim. I podczas gdy ona zachwycała się jakimś serialem w telewizji, chyba tym nowym na Disney Channel, "Violetka" (dno, jak dla mnie), to ja się bawiłam jej skype'm i wysyłałam od niej wiadomości do mnie :) niezła zabawa! :D
No i jak wróciłam do domku, to zrobiłam print screeny! Paczcie:



Hahahahah! No boki zrywać! xd 
Żeby nie było, Konstancja to Mycha, a Mop to Yogi :* nie pytajcie, czemu :)

Da się doczytać? :P

A jak tam u Was dzień w szkole?
Ja jutro tylko 4 lekcje! I od 12.30 woolnee! :D

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

1 komentarz: