piątek, 1 lutego 2013

Piątunio !!!

No właśnie .. PIĄTEK !!! WEEKEND UWAŻAM ZA OTWARTY !!!! A tak wgl to co tam u was ? Jak tam ostatni dzień tygodnia wam mija ?? Bo mi suuuuper /... oprócz tego , że już od jakiś trzech godzin boli mnie głowa i mi się jeszcze dodatkowo w niej kręci .. mam dość !!! Ale w szkole było nawet fajnie ☻ Największym minusem było to , że miałam aż 3 godziny angielskiego !!! Mówię wam .. MASAKRA !!! A ta baba to jeszcze gorsza .. yghh .. normalnie myślałam , że nie wytrzymam .. ale się udało .. uff .,... :P No a potem miałam chemię .. I DOSTAŁAM 5 Z OSTATNIEJ KARTKÓWKI !!! Oł jea .. ahaa.. ahaa .. mhmmm ..  mhmm .., oł jea !! Gratulujcie temu umysłowi !! ;P Ale ze mnie geniuuusz !!
~~Mycha

1 komentarz:

  1. Mi też! Tak się cieszę że już weekend!!
    -Ania. :D

    OdpowiedzUsuń