poniedziałek, 11 lutego 2013

Lego przerasta mnie inteligencją O.o

Hejka mordki mojee <3
Siedzę sb teraz z Yogi i ona się drze, żebym dała jej laptopa do napisania posta, ale ja jestę wrednę i jej nie daję :D BUAHAHAHAHAHAHAHA :D Przed chwilą przyszła ;)
Ale ogólnie chodzi o to, że składam z bratem lego. I.. to lego przewyższa mnie swoją inteligencją! AAAA!
Naprawdę! Ten klocek nie pasuje tu, ten tu, ten jest inny, tego w ogóle nie ma .. O_o Zbyt inteligentne jak na mnie.. :c
No ale nic.. Jak skończę składać (łohohoho, tak z kilka lat minie..), to zrobię szłit seszyn autka i wstawię na bloga :3
Yogi mi "pomaga", a tak serio to się ze mnie śmieje, że głupiego autka nie potrafię złożyć!
A sama się kurde chwali, że złożyła trzy ludziki. Łaaaał! Gratulacje za intelekt!
Po prostuuu.. Załamka :) No to ja lecę dalej składać to autko. Wygram z nim. Epic win.
A laptopa oddaję Yogi, żeby kolejnego posta to dziecko niewyżyte napisało. Ona mi go zepsuuujeee .. ;( A więc żegnajcie.. :c

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz