piątek, 8 lutego 2013

Ferie

AAAAAA !!!! FERIEEEE !!!! Jak przyszłam ze szkoły z Elmo to zaczęłam latać po całym domu i udawać , że jestem tupolewem i krzyczałam na cały głos FERIEEEE !!
No ale tak wgl to jutro muszę bardzo wcześnie wstać .. o 6.00 RANO !!! >dla Elmo to wczesny wieczór :P < Bo jadę do Austrii ./.. 10 godzin w aucie z tym wkurzającym kurduplem Natalią .. >tak na serious to to mój brat M. ale on miał być siostrą Natalią :P <  No a więc jadę do tej Austrii na narty jeszcze dodatkowo z  takim jednym Konradem i Sebastianem . Ale przynajmniej się wyszaleję na stokuuu !!! A wy jeździcie na nartach albo na snowboardzie ? Ja chciałam spróbować w tym roku sił na snowboardzie ale Marci >przyjaciel< mnie nastraszył .. i nie wiem .. chyba jednak zostanę przy nartach .
PAMIĘTAJCIE BEZPIECZEŃSTWO NAJWAŻNIEJSZE .. taka rada dla niektórych na ferie ..
~~Mycha

1 komentarz:

  1. Łee, mi to się ferie dawno skończyły. ;( AUSTRIA ?! Ależ zazdroszczę. <3

    OdpowiedzUsuń