środa, 20 lutego 2013

Przeprosiny, który kolor lepszy, fajne ciastka :) itp..

No sięsą :3
Yyy, chciałam zauważyć, że to ja, Elmo :) Tyle że znowu z konta Yogi, bo ten młot nie chce się wylogowywać -,-
No więęęc taaaaak...
Bardzo chciałam przeprosić (znowu) wszystkich naszych Czytelników (hohohoho, jaka ja szalona, napisałam wielką literą :D) za to, że nie pisałyśmy nic z Paryża. Tak jak obiecałyśmy ;c
Ale wiecie.. Pierwszego dnia, gdy tylko zajechaliśmy, poszliśmy się rozpakować, potem na kolację obok hotelu, a potem znowu do pokoiku. I od razu zapytałyśmy taty Yogi, czy jest internet, on powiedział, że musimy zejść do recepcji po hasło, czy kabel, czy cokolwiek innego. No i zeszłyśmy, zapytałyśmy (na szczęście była tam jedna Polka ;>) i powiedziała, że NIE MA!!!!!!!! AAAAA!!!! załamałyśmy się i nie mogłyśmy pisać postów ("-ów" dopisała Yogi.) ;c
Taa.. ja nie będę Was zanudzać moimi wywodami na temat tego, jak smakował makaron z grzybami w restauracji, albo jakie palanty chodzą po ulicach i potrącają ludzi (w tym mnie) nawet nie mowiąc zwykłego "przepraszam"! Oczywiście w ich języku.
No wiecie, widziałyśmy Wieżę Eiffel'a, muzeum d'Orsay, nową część Paryża, Luwr, Sekwanę, Lafayette.. To takiee wieeelkie centrum handlowe, ale drogie jak cholera! O.o Kupiłam w nim.. ee.. zawieszkę do łańcuszka lub bransoletki dla przyjaciółki.. i .. zeszyt z sowami dla przyjaciółki (innej) i.. pocztówkę.. dla nie wiem kogo, ale była ładna :)
Miałyśmy razem z Yogi fazę na takie francuskie ciasteczka (Yogi dopowiada, że nadal mamy), które są przepyyszne! To jakby beza, przekładana takim kremem. Może nie wszystkie smaki są zabójczo przepyszne, jednak większość z tych, które próbowałyśmy, były naprawdę pycha! *__* Mi najbardziej smakował czekoladowy (jak zawsze :D) a Yogi biszkoptowo-waniliowy. :) Były dosyć drogie, ale się uparłyśmy, że je zjemy, no i zjadłyśmy :)
Taak.. to.. ode mnie w sumie tyle..? Ja kończę moją część posta. Stery przejmuje Yogi, bo już się bardzo wyrywa, żeby do Was napisać :) Żaaaaaaal miiiiiii jeeeeeeeeeej O.o Nie, że żal, że pisze do Was, tylko żal, że jest głupia i ble. ;D taa :)
Pozdrawiam ;*
- Elmo <3
P.S Mój taki naprawdę prawdziwy, normalny, ładny i składny post pojawi się albo jutro wieczorem albo w piątek wcześnie :)

O bosz.. Elmo już napisała?! BRAWO! ; PP 
No więc siemssooonnnn kochani! Ja się już nie rozpisuje.. Ale mam kilka spraw. :PP 
1. Założyłam po raz setny zakładkę w której dodaje swoje i innych zdjęcia i wgl. 
2. Przepraszam, że tak długo nie pisałyśmy ale wiecie.. (Elmo już pisała) ;)) 
3. Zapraszamy do dołączania do obserwujących... 
4. PISZE SOBIE KOLOREM BORDOWYM! UMCYK, UMCYK, UMCYKK! ; * 
kocham was i napiszę w domkuu. <33333333
- Yooooooooooggggiii. ; *** 

Eeee żaaaal...? Czarny kolor jest fajniejszy..? Żal. xd
- Elmo <3

3 komentarze:

  1. WY JUŻ JESTEŚCIE W POLSCE ?! o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, tu Yogi i Elmo.. Nie możemy się zalogować więc piszemy z Anonimowego.
      No allleeee... Nie, nie jesteśmy w Polsce.. My dopiero dziś o 12 wyjeżdżamy. ;PPP

      Usuń
    2. 12 w nocy czy po południu ?

      Usuń