wtorek, 12 lutego 2013

Wyjazd + znowu wygląd :D

Sięsą :3
Chciałam Was powiadomić, że.. jutro rano wylatujemy razem z Yogi do Londynu. A w niedzielę jedziemy z Londynu do Paryża. I wracamy w następną środę.
A mówię to, ponieważ.. Wiecie, chodzi o systematyczne pisanie postów. Na pewno z kilka, może kilkanaście, kto wie, postów pojawi się właśnie stamtąd. I na pewno jakieś zdjęcia porobimy, samego fajnego czegoś, albo fajnego czegoś z naszymi mordkami ^^
Więc posty nie będą pojawiały się tak często, jak od piątku, ale na pewno będą. Myślę, że głównie wieczorami lub późnymi popołudniami, ale będą! Zapewne większość będzie dotyczyła tego, jak spędziłyśmy dany dzień i parę fotek. Ale takich typu besty, ale że się nam nudzi, takie też się pojawią. Wiecie, o jakie "nudzi mi się" chodzi.. Ja często wstawiam takie posty . xd
Możecie nas pytać o różne rzeczy, albo w komentarzach, albo pod spodem, na samym dole bloga, są nasze aski. Gdzie możecie zadać nam jakieś pytanie :)
Iii.. ogólnie.. to chyba to.. o tym mówię.. :)

Jest jeszcze taka sprawa, dotycząca wyglądu Malinowej Mamby. Najpierw, po zmianie, tło było niebieskie i kolorystyka również. No i zrobiłyśmy nagłówek! :D Jednak.. Pewien Anonimowy napisał, że nagłówek jest super, jednak tło i kolorystyka lepsza była po staremu. Więc zmieniłam, już Wam pisałam o tym i o fochach Yogi. No a poza tym, to w ankiecie były dwa głosy na starsze tło i dwa na to. Więc.. Zostawiłam nagłówek.
Ale porozumiewałyśmy się z Mychą z Austrii i ona mówi, że nagłówek jest extra, a kolorystyka była trochę dziwna. I stwierdziłyśmy, że możemy zmienić, ale nie na niebieski, jakiś jaśniejszy, ale nie różowy.
Według mnie jednak, ostateczna decyzja zależy od Was, od naszych czytelników (a wiem, że kilku jest, za co z całego serca dziękuję <3)
Być może wygląd jest dla Was bardzo ważny i od niego wiele zależy? Więc wybór pozostawiam Wam:

  1. Czy blog ma zostać taki jak teraz?
  2. Czy mamy zrobić taki, jak był kiedyś, czyli bez nagłówku?
  3. Czy mamy zrobić, taki jak przedwczoraj  niebieski z nagłówkiem?
  4. Czy mamy zrobić nową kolorystykę, jednak zostawić nagłówek? (ewentualnie zmienić jego kolor, żeby dopasować do kolorystyki bloga)
Taaaak.. najlepiej piszcie numerek ze zmianą wyglądu, która najbardziej Wam odpowiada :) Jak się nie uda, to zrobię jakąś ankietę c:

Too.. taaak.. to by było w sumie na tyle.. Proszę Was bardzo, odpowiedzcie !!! bo to mega mega mega ważne!!! Nie wiemy, co robić! :C

A tutaj takie słit zdjęcie Londynu i Paryża (nie mogę się doczekać :D)

 




Taaaak :3 No to do zobaczenia! Nie wiem, czy następny post będzie jeszcze z Polski, czy może już z Londynu.. Alee .. chyba ta pierwsza opcja, ponieważ muszę koniecznie Was powiadomić o tym, że już jestem spakowana i wstawić zdjęcie mojej wypakowanej walizki i siatek ^^
Mamy razem z Yogi szatański plan, żeby zadzwonić do siebie na skype na kamerce i pakować się razem :D
Ale to jak wrócę do domu (jestem u babci, ale innej, niż byłam dzisiaj z Yogi) : ))
Too.. DO ZOBACZENIA ! :) xx

Pozdrawiam ;*
~ Elmo <3

5 komentarzy:

  1. Juz nic nie zmieniajcie niech zostanie tak jak jest. PS. Mieszkam 15 min do Paryża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, myślę, że tak zostanie :D Dzięki, że wyraziłaś opinię :3

      Taa!? 15 min do Paryża!? Ło kurczę, ale masz fajnie! :O Też bym tak chciała.. Ja drugi raz jadę do Paryża :) Zazdroszczę Ci *__*

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Oczywiście, skorzystałam z zaproszenia, więc zawitałam! :)
    Dodana do obserwatorów, liczę na rewanż :)
    Wystrój bloga rzeczywiście przywodzi na myśl malinową mambę - pomysł niebanalny :)
    Z pewnością będe tu zaglądać :)
    Pozdrawiam,
    Czekoladowe Marzenie (wszystko-dla-nastolatki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chcę żeby wygląd się zmienił! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepiej jest tak! :3 ♥ Ale wam zazdroszczę. <33 Londyn! ^^ Paryż! Zabierzcie mnie ze sobą!! ♥

    OdpowiedzUsuń