niedziela, 10 lutego 2013

Aha ♥

Aha aha.. Jaaa uwielbiam ją.. ona tuu jest! I taańczy dlaa mniee!
Booo dobrze to wiee, że porwę jąą! I w sercu schowam na dniee!
*le tu se gra trąbka* xdd
Taa .. jak widać.. nudzi mi się? Nie, może nie tak.. ;)
Właśnie wyszłam z prysznica i teraz mam pachnące, lśniące włoski, szłit piżamkę w baranki i leże na pachnącej kołderce w kropki i kwiatki <3 Oł oł jea jea <3
Zazdrośćcie mi.
Aaalbo nie! :P Gadam z Yogi na skype, ale ten młot gra w jakieś gry. Dzisiaj, niedawno się dowiedziałam, że ona do mnie jutro przyjeżdża? O.o No po prostu świetnie! Nawet Wam pokażę naszą rozmowę! :

 Yogi - jutro chyba przyjeżdżam to pomogę ci się spakować a te rzeczy co się nie zmieszczą weźmiemy z tatą jak będziemy wracać to spakujemy do nas!. : P:
  Elmo - aa .. spooooko .. a o której przyjeżdżasz?: ;d
 Yogi - rano
Elmo - : czyli koło 13.00 .. prawda .. ? powiedz, że prawda..
Yogi -  nie nie prawda.
Elmo -  uu .. kołoo .. 12.00 .. ?
Yogi -  nie nie prawda
Yogi -  wcześniej
Elmo -  koooołoooo .. 11.30 .. no nie .. ?    !
Yogi - : nie
Elmo -  11.29 ?
Yogi - : nie
Elmo -  ee .. skoro wcześniej .. to .. zastaniesz mnie śpiącą :P

I tak dalej .. ;p Więc pewnie znowu faajnie będzie! <3 I ♥ YOU !
Aha, zapomniałabym - tak, jak prosił ktoś w komentarzu do poprzedniego posta, wstawiłam taki gadżet, że możecie zaobserwować naszego bloga *.* Więc.. OBSERWUJCIE!

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz