piątek, 22 lutego 2013

Moja grzyffka ma się dobrze :3

Jak byłam w Londynie i w Paryżu, to nie mogłam w ogóle sobie ułożyć tej mojej chorej grzywki! A ja sb lakier wzięłam, odżywkę, suszarkę (znaczy się ciocia..) i kurde układałam tę grzywkę rano, a jak wychodziliśmy na dwór, to zaraz całą miałam rozwianą! I jak jakiś bezdomny wyglądałam! AAAA ! JA TAK NIE UMIEEEEM ! :(

I teraz normalnie sobie umyłam głowę i grzywkę wymodelowałam i normalnie jestem z siebie dumna, bo jeszcze mi się nie rozwaliłaa . xd
I takie Wam sweet zdjątko mojej grzyyyyffy wstawię!
Jak mi Mycha zrobi ... ♥ Ano właśnie, Mycha u mnie jest :) i jej brat -,- Znaczy nie to że coś!!! :D

Moje zdjęcia: (yyy żal, Mycha nie potrafi ładnych zdjęć robić xd)




Powiedzmy, że widać. ^^
No to na razie na razie (to znaczy, że na razie się z Wami żegnam ;p)

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥


2 komentarze:

  1. Jak piękna grzyffka ! *.* Niema to jak zdjęcia z łapą na łbie . xd

    *Ba bum Tss*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyprasza sobie !!! Moje zdjątka są przepiękne !!! ... byłyby lepsze ze mną w roli głównej ... no ale .. niech będzie . :P
    ~~Mycha

    OdpowiedzUsuń