niedziela, 24 lutego 2013

Koniec ferii, ale jeszcze są wolne dni w ciągu czterech miesięcy do wakacji! :D

Cześka :)
Jestem załamana. Kończą się ferie. Jak to mówi mój tatuś - poferiowa chandra.
No po prostu ja nie wiem, jak tak szybko te ferie minęłyy!! :c No ok, dobra, byłam sobie zagranicą. Ale to był tylko tydzień! Gdzie te moje wolne dni!? Gdzie ten czas na pisanie postów i rozdziałów!? Gdzie czas na czytanie!? Ja się pytam GDZIE !?
Osobiście uważam, że to niezwykle niesprawiedliwe, że nadszedł koniec ferii zimowych. I to nie z tego powodu, że mi się do szkoły nie chce iść (ale nie chce ;p), tylko kurczę, czekałam na te ferie przez miesiąc, kiedy inne województwa miały ferie. I dzisiaj mój kochany braciszek mądrze stwierdził, że powinniśmy mieć DODATKOWY TYDZIEŃ FERII w zamian za to, że czekaliśmy na nie najdłużej!! >.<

Ale nie ma co się martwić, pod koniec marca Wielkanoc. A jeszcze w marcu mam rekolekcje, więc kolejne trzy dni wypadają. 8 marca - DZIEŃ KOBIET! <3 Co jeszcze.. No tak, majówka :) Boże Ciało i inne jeszcze przerwy :D
To znaczy, że jednak wiele dni wypadnie, w ciągu tych czterech miesięcy do wakacji :))
WEEE ! *____*

A wy? Na którą macie jutro do szkoły? Bo ja na 8.00 -,- Miałabym na 8.45, ale chodzę na kółko francuskiego. Nie no, francuski jest spoko, lubię ten język, bardziej od niemieckiego. 

Ja lecę, bo chyba jadę do Mychy :oo

Pozdrawiam ;*
~ Elmo <3

1 komentarz:

  1. Wy powinniście mieć jeszcze ferie?! A my?! Ja też mam uczucia... ;< Wgl, jeszcze coś w marcu. :D:D

    OdpowiedzUsuń