poniedziałek, 25 lutego 2013

Pierwszy dzień szkoły

Pierwszy dzień szkoły po feriach .. już tęsknię ferie .. wracajcie szybko !!! .. ale wakacje też suuuuper !!!

W szkole , jak w szkole .. NUDY !! Mój plan lekcji na dzisiaj  był następujący :
matma :)
fizyka :(
polski :/
niemiecki ;(
w-f (nie ćwiczyłam z powodu wypadku na nartach :)
historia ;(
No i tyle . STRASZNE .. ;( Już mam dość ..

A wczoraj była u mnie Elmo ze swoją wspaniałą rodzinką .. >wprosili się .. a phii .. < No i było spoko .. Najpierw jak wracaliśmy z pizzerii weszliśmy doi cinema-city po popcorn i pojechaliśmy do domu .. >tak wiem .. normalni ludzie zazwyczaj kupują do domu popcorn w sklepie .. ale jak widać my nie jesteśmy normalni :P Potem telefon do mamy Elmo żeby przywieźli jakiś fajny film .. a kiedy już przyjechali i się spytaliśmy ich jaki mają film .. to oni myśleli , że to był jakiś żart :D Dobre nie ?! No ale na szczęście my mamy w TV taką możliwość kupowania filmów >fajna rzecz :) < no ale tam praktycznie nic fajnego nie było .. a jak było to coś czego "dzieci nie powinny oglądać" ... yghhh ... No a więc skończyło się na "Meridzie walecznej" . Po filmie jak już Elmo miała jechać to mój wspaniały tatuś wystraszył na maxa brata Elmo , który się rozpłakał .. biedny Filipek .. niedobry tata !! :P
~~Mycha

2 komentarze:

  1. >wprosili się .. a phii .. < <<-- Szczere . xd Biedny Filipek... Co mu zrobili ? o.O :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa.. długo by opowiadać .. ;)
    ~~Mycha

    OdpowiedzUsuń