niedziela, 10 lutego 2013

SŁIT SESZYN YOGI I ELMO ♥

Hej, tak jak obiecałam, wstawiam zdjęcia ze słit szeszyn mojej i Yogi. Jest na dworze, kiedy rzucałyśmy balonami z wodą w śnieg. *.* Naturalnie wstawiam te zdjęcia, na których nie widać naszych twarzy :d :

Tu pierwsze, kiedy rzucałam balonem z wodą w śnieg ;p A w tle pieeseek <3

 Tutaj balon się rozbił i wyciekała z niego woda . xd I miałam zaciesz :)

Yogi miała zaciesz balonem :) 
 Yogi gadała albo do ściany albo do balona. Albo do mnie, tyle że jej nie słuchałam <3

Hue hue, tutaj zrobiłam sb szpanerską fotkę butów . xd A potem Yogi na mnie wrzeszczała, że jej pamięć aparatu zajmuję ! ;d

 Prezentowałam balona z wodą ^^ A w tle buty Yogi <3

Yogi się zbulwersowała i nie chciała rzucić balonem, żeby się rozbił, bo jej to nie wychodziło, więc postanowiła go rozbić o gwóźdź wystający z muru >.<

Wpadłyśmy z Yogi na pomysł, żeby sprzątnąć śnieg szczotką *.*

Ja robiłam rozbieg, żeby rzucić balonem . xd

Miałam sprzątać, ale grałam na "gitarze" ze szczotki ;p

A kiedy ściągałam zdjęcia z aparatu Yogi na mojego laptopa, ta mi fotkę strzeliła . xd Debil <3

Tiaa, to koniec słit seszyn ;d Idę oglądać "Koralinę" z rodzicami i bratem (drugi raz!) :P

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

3 komentarze:

  1. Ależ wy prześliczne !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej super blog mam do was prośbę czy mogły byś cie dodać przycisk obserwatorzy ? Bo chce zaobserwować wasz blog a nie mam jak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie dzięki za komentarz do mojego i tej gościówy wyżej bloga :D Na pewno Sandra, albo ja polecimy twojego bloga, w którymś poście : ) Ps. boskie zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń