wtorek, 12 lutego 2013

THE SIMS3 BY ELMO I YOGI :D

Sięsą! (to takie jak siemson, tylko zmodyfikowane przeze mnie ;d)
Siedzimy sobie z Yogi u mojej babci i gramy w simsy. A właściwie, to teraz Yogi wprowadza naszą rodzinę do domu. Przez jakąś godzinę robiłam moją postać, bo wiecie, trzeba wybrać kolor włosów, oczu, twarz zmienić, ubranie! Kurde, dużo tego! I ja to z głową robię! Moja sima ma czerwone, długie włosy. niebieskie oczy, piegi, tatuaż w kształcie nutki, takie sweet czerwone rurki i sweter w granatowo białe paski . xd A Yogi.. ona ma takiego brązowego kucyka na bok, taką jakby żółto - szarą bluzkę z czymś tygrysobodobnym w okularach, krótkie, dżinsowe spodenki i brązowe kozaki. I zielone oczy *__*
I mamy konie - mój ma stylowe siodło. Takie w zeberkę i z czerwonymi dodatkami ^^ I kotka na spółę :)
Moja sima nazywa się Stella Chocolate, a Yogi to moja siostra i nazywa się bodajże Julia Chocolate. Mój koń to Cookie, a Yogi Ron. A kotek to Jessie <3
Yogi właśnie wprowadza nas do domu. Takie oooogrooomneeegooo! Ogólnie to powinien być na dwie sypialnie i dwie łazienki, a jest 5 sypialni i <jak to mówi Yogi> kilka łazienek.. Taa.. dlatego stwierdziłyśmy, że resztę sypialni zagospodarujemy na salkę gimnastyczną (dla mnie, bo jestem akrobatką i w ogóle sportsmenką) i pokój fotograficzny O.o (dla Yogi jest fotografem), bibliotekę i takie tam pierdoły . xd
A ja zrobię zagrodę dla koni <3 buhahah ;d

Gracie w simsy? Tak ogólnie?

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz