piątek, 22 lutego 2013

Moja NOT BAD grzywka i "horror"..

Iiii.. tak po jakże męczącym kręceniu horroru z Mychą, jej bratem, moim bratem, Hanią oraz Ziemkiem, moja początkowo idealnie ułożona grzywka osiągnęła stan krytyczny :c

NOT BAD!
Taa.. kolejne z serii "niech króluje jakość" -,- to znaczy kamerkowe ;p

Ale kręcenie horroru były .. dosyć .. dziwne .. ? Fabuła sama w sobie była ogólnie nudna (bez obrazy, Mycho! ;*). Film polegał na tym, że Mycha jechała autem. I nagle zachciało jej się siku. I weszła do jakiegoś starego domu/zamku (nie zostało to do końca stwierdzone). I drzwi otworzyły się same. I ktoś (ja) zawołał ją, żeby weszła. A ta idiotka posłuchała i wlazła do tego zamczyska/domu! I tam porwali ją pomocnicy Krwawego Knuta (nie pytać, ja to wymyśliłam..) i zanieśli do niego. A Krwawy Knut kazał zabrać ją do lochu (dobrze jej taak!) A w lochu spotkała Białą Damę (mnie). I opowiedziałam jej swoją historię. I postanowiłyśmy się wydostać z lochu i zdobyć mapę do miejsca (Hawaje), gdzie rośnie magiczny kwiat, który mógłby mnie zmienić znów w człowieka. I musiałyśmy pójść do sypialni Krwawego Knuta żeby ją zdobyć (wcale się po drodze nie wywaliłam i nie zepsułam szafki .. xd). I zdobyłyśmy. I uciekłyśmy. I złapali nas jego pomocnicy. Jednak powiedzieli, że chcą nam pomóc i wydostać nas z tego zamku. I wyszłyśmy.
THE END.
Niezwykle ciekawe, nie ma co.. ;) Jednak jak raz na jakiś czas rzuciłam tekstem typu: "Taaak, jasne, wejdź do zamku szukając toalety, daj się złapać Krwawemu Knutowi, zostań wrzucona do lochu i idź teraz kurde do sypialni Krwawego Knuta żeby zdobyć mapę na Hawaje!"
Ogólnie spoko ;d A reżyser (brat Mychy) się darł na każdego niemiłosiernie, a ze mnie się śmiał! ;pp

Film nosił tytuł "Biała Dama", a sama Biała Dama pojawiła się dopiero w jakiejś 5 scenie! A scen było 8 !!!
Aktorzy..:
  • Biała Dama - ja (Elmo)
  • Magda - Mycha
  • Krwawy Knut - Filip (mój brat)
  • pomocnik Krwawego Knuta 1 - Hania
  • pomocnik Krwawego Knuta 2 - Ziemek
  • reżyser.. - Michał (brat Mychy)

To tyle.. Późno, więc kończę <3

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

1 komentarz:

  1. Bosh, ten horror jest mega straszny ! o.O A twoja grzyffka ! Aaa ! o.O

    :D

    OdpowiedzUsuń