poniedziałek, 3 czerwca 2013

Hej ! Z okazji dnia dziecka !

Hej !

Wróciłam z Krakowa .. Wszystko o nim dodam w następnym poście. :) Muszę napisać trzy posty pod rząd =)
W ogóle : WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI  PRZED WCZORAJSZEGO DNIA DZIECKA!
Tak wiem dodałabym życzenia 1 czerwca gdyby nie to, że i nie miałam czasu i nie było neta =P
Także jeszcze raz wszystkiego najlepszego ! :)
Co dostałam ? Otóż to :
Książka ,,Dzika" jest na razie super ! 
Napisana przez Małgorzatę Karolinę Piekarską 
Inne książki autorki : ,,Tropiciele", ,,Klasa Pani Czajki" ,,Lo-teria"
Dostałam ją od Mamy ! Jest super ! 
Jak ją skończę napisze coś wam o niej =)

I pierścionek od taty ! Śliczny ! 
Ale jest on MEGA pierścionkiem bo jest on zrobiony z banana ! 
Coś dla Elmo ! Naprawdę z banana ale zalany ropą i innymi i oczywiście barwnikiem ! :) 

Moja mama kupiła w tym sklepie pierścionek z orzecha, ciocia też z banana ale kolor ma chyba naturalny, a znana wam już Julia chyba z Kiwi. :) 
Polecam ten sklep ! Jest on chyba tylko w Krakowie .. A nazywa się .. Nie pamiętam =P ale może kiedyś dodam tą nazwę . ;) 

A co wy dostaliście na dzień dziecka ? Piszcie w komentarzach ! Ok ! 
- Yooogi ! =)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz