piątek, 21 czerwca 2013

Masakryczny dzień .. i WAKACJE !!!

Ohh boffe .. Nareszcie koniec ! Mam już dość .. wszystkiego ! Na początku dzisiejszego dnia byłam z klasą na wycieczce .. Taa .. jakże ona była genialna .. Na początku poszliśmy na przystanek autobusowy, gdzie czekaliśmy godzinę na autobus !!! To chooore !!! Ahh ta Polska .. i nasze kochane miasto .. No ale nie ważne. Potem autobusem pojechaliśmy do Mirowa. Tam poszliśmy na jakąś durną polanę, gdzie nas żarły komary, więc nasza wspaniała wychowawczyni stwierdziła, że coś zjemy i idziemy do sklepu, a potem na autobus. Więc zjedliśmy coś i poszliśmy do sklepu. Tam kupiłam sobie loooodaaa ! Jej ! To było najlepsze z tego całego okropnego dnia .. No i poszliśmy na przystanek, i wróciliśmy do domków :)

W domu pierwsze co zrobiłam to weszłam pod prysznic. Wolałabym wskoczyć do basenu .. no ale cóż .. życie .. Potem musiałam pomóc w przygotowaniach do festynu w naszym przedszkolu. Więc panie sobie latały w tą i z powrotem, a mi przypadło zadanie opieki nad dziećmi :) Ja tak kocham te dzieci ♥ Tam jest takich dwóch sweet chłopaków. Powiedzieli, że mnie kochają i w ogóle. No i wydawałoby się, że wszystko będzie dobrze i cały pozostały czas spędzę sobie spokojnie z kochanymi dzieciakami .. no niestety .. Nie było tak pięknie. Po godzinie, albo i dwóch spędzonych w saunie (sali starszaków) dostałam wiadomość od tego chłopaka, który się do mnie nie odzywa od roku. Właściwie to tak piszemy od poniedziałku, ale dopiero dziś Wam to piszę. Po prostu mam dość .. Jak mi coś napisał to już miałam serdecznie dość wszystkiego i wszystkich. No masakra ! Yhh .. Czemu tak bardzo mi na nim zależy ? Czy ja nadal coś do niego czuję ? Nie ! Nie możliwe !

A teraz taka inna sprawa. W ogóle nie dotyczące dzisiejszego dnia. JUŻ ZARAZ WAKACJE !!! Weee !!! Co robicie w wakacje ? Jakieś plany ? Bo ja mam ich peeełno ! A więc tak .. Już w sobotę, po zakończeniu roku szkolnego jadę z babcią i dziadkiem .. (jupi) .. do Hiszpanii, do mojej cioci, jej chłopaka i .. ADRIANKA !!! Nareszcie go zobaczę !!! Ale ja się za nim stęskniłam ! On już chodzi, pokazuje wszystko ładnie i mówi .. chyba .. No ale już po prostu nie mogę się doczekać ! No i jadę tam na dwa i pół tygodnia .. i niestety, ale nie będzie mnie na 14 urodzinkach Elmo .. niestety .. Spóźnię się o dwa dni .. Sorki moje kochanie :* No i w Polsce zostaję na pięć dni po czym jadę do Grecji z mamą, tatą, bratem i taką rodziną, w której skład wchodzi moja ciocia, wujek, dwóch chłopaków (jeden w moim wieku, a drugi jest chyba w trzeciej gimnazjum, teraz idzie do liceum .. albo już jest w liceum .. no nie ważne .. starszy ode mnie). No i tam spędzimy tydzień .. Cały tydzień z nimi w egzotycznym kraju z jaszczurkami .. Ja nie wytrzymam ! Ostatni raz jak byliśmy na przykład razem w Indiach to oni cały czas denerwowali mnie i udawali, że jest tam jaszczurka, albo że łazi mi po nodze .. No oni mnie tak wkurzają !!! A ostatnio w Austrii na nartach mnie tak zdenerwowali, że się zamknęłam w łazience na godzinę, albo i dłużej i ryczałam przez nich. Potem już nie odzywałam się do nich do końca wyjazdu. Miejmy nadzieję, że trochę dorośli .. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jasnee .. oni mieliby dorosnąć ..NIGDY !!! Nawet pomarzyć nie można :D

No dobra .. to tyle. Jak już będzie koniec wakacji to na pewno będzie KONKURS na najlepsze zdjęcie wakacyjne z dowolną główną tematyką .. no wiecie .. tylko żeby to były wakacje :) Także możecie wziąć to pod uwagę na wyjeździe czy gdzieś :) Pozdrawiam :*
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz