sobota, 15 czerwca 2013

Nudny i nieinteresujący post :P

Hejka ! Co tam u was ? Jakieś plany na dzisiaj ? Bo ja właśnie się dowiedziałam, że Elmo wraca z biwaku i przyjeżdża do mnie :) Jej :D

A czemu Elmo już wraca ? Miała być tam cały weekend no ale podobno nie ma tam nikogo z kim może pogadać i w ogóle .. A poza tym właśnie z nią gadałam to powiedziała, że wstawi posta i wszystko wyjaśni :) Także tak ..

A ja właśnie "gadam" z moim przyjacielem. No ale on nie chce ze mną gadać bo mu nie wyjaśniłam jednej rzeczy .. yhh .. masakra z tym człowiekiem.

Wiem, że to nie jest za fajny i interesujący post, ale jak Elmo przyjedzie to porobimy sobie dużo fajnych rzeczy (między innymi sweet focie) i potem wszystko powstawiamy. Także post będzie długi i z wieloma zdjęciami :) SZYKUJCIE SIĘ !!!
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz