środa, 12 czerwca 2013

trochę mody, ogólniaszczo. ♥

Heeeej !

Dziś zdawałam na kartę rowerową.. Praktyczny test.. on zależał od tego czy dostanę kartę. I w sumie ją.. DOSTANE ! ZDAŁAM ! Gratulujcie mi później. :P

Ok.. Dziś w szkole nic fajniejszego nie było. Ale dziś jadę do galerii. Kupić grę ,,UNO" i bluzkę. A wczoraj kupiłam taką śliczną bluzę ! Czyli odrobina mody.. A oto zdj. :
To pomarańczowe to tak naprawdę ,,różowy". Nieistotne. 
Ale najbardziej podoba mi się to, że ma te niby rękawiczki. :) One są cool ! 

Pamiętacie jak wam mówiłam, że niby byłam chora.. I że nie wiem czy pojadę na wycieczkę ?
Więc... Nie byłam chora tylko chwilowo obciążona szkołą.. Zmęczona i wgl. a na wycieczkę pojechałam. BYŁO ZAJEFAJNIE ! serio.. Polecam ! Park w Żorach ,,Westernowe miasteczko" 
SUPER ! 

W ten weekend byłam w Sopocie z Babcią, wujkiem, wujkiem, ciocią, i moją kochaną siostro-kuzynką Helą. 
Też było zajefajnie ! Było super ! Spotkałam Anie Wyszkoni i mam z nią zdj.. ale z twarzą :( 
Wczoraj nie miałam netu :( A przed wczoraj byłam zmęczona po Sopocie. ! Także przepraszam że dopiero teraz piszę ! :* 
Ok idę pa :* 
Napiszę jeszcze dziś ! :* żebyście się nie zanudzili :P 
- Yooogi ! =) 


1 komentarz:

  1. fajnie że zdałaś! Ja mam kartę i jeżdżę sobie po ulicy i wnerwiam kierowców ;p

    OdpowiedzUsuń