sobota, 29 czerwca 2013

Lotnisko

Witajcie ludzie :) I znowu na lotnisku .. No cóż .. Takie życie ;) Nie długo (około 9.30) mamy wylot. I zobaczę Adrianka !!! Łiiiiii :D Już nie mogę się doczekać :).. Wiem wiem .. Trochę sporo tych buziek, ale jestem taaaaka happy :D A więc do Hiszpanii jadę na dwa i pół tygodnia, a potem wracam do Polski okazało się na dwa dni !!! Tylko dwa dni z kochaną Elmo (która uwielbia banany i zmienianie moich postów ..) i z Yogi (która uwielbia nożyczki :P). No ale jakoś to będzie :) Najgorsze, że nie będzie mnie na urodzinach Elmo .. Ale już chyba nie jest taka zła bo wczoraj dostała ode mnie geniaaalny prezent :P A jaki miała zaciesz .. Hehhehehehehheehhehehehe :D Ale to jeszcze nie koniec prezentów dla niej. Jeszcze dostanie wspólny prezent ode mnie i Yogi. Szykuj się Elmo szykuj !!! Huehuehuehehehe:D (to był taki złowieszczy śmiech :P) A teraz muszę iść stać w kolejce do odprawy .. :( Ale spokojnie, będę pisała w Hiszpanii(ale bez polskich znaków.. On chyba, że brat znowu pożyczy mi iPada :P) No to tyle .. Papatki i do zobaczenia w Hiszpanii :)
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz