środa, 12 czerwca 2013

!!! UJAWNIAMY SIĘ !!!

Tak jest ! Rodzice się zgodzili żebyśmy się ujawniły ! Jupi ja jej ! To znaczy .. Yogi jeszcze nic nie wie bo nie było jakoś okazji pogadać .. no ale cóż .. ŻYCIE :) A więc uwaga uwaga ... oto zdjęcie moje i Elmo !!! łiiiii !!! lookajcie !





Dokładnie. Ta po lewej to ja - Mycha - a po prawej Elmo :* Ładne nie ? Heh :P A teraz nasze zdjęcia pojedyncze :













A to żem być ja (Dla tych, którzy się nie domyślili .. "A to jestem ja") Śliiiczna ? Wiem :P A teraz Elmo :













A tu jest moja śliczna "sioszczyczka", jak to mawia brat Elmo :)













A teraz chciałam Wam tylko jedną rzecz uświadomić.. Nie ujawniamy swoich nazwisk. Cieszcie się w ogóle, że rodzice nam pozwolili na wstawienie naszych twarzy :P Ładne jesteśmy , coo .. ? Heh :D Dobra dobra .. nie faszne .. Jak nam się uda to wstawimy jeszcze takie suuuper śmieszne filmiki, które nakręciłyśmy z dziewczynami i Elmo :P Uśmiejecie się strasznie !!! Heheheheehehehehhehehe :D
~~Mycha

2 komentarze:

  1. o rany... wy jesteście ładne, nie to co ja ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź przestań .. Nie prawda . Nie widziałam cię to prawda .. ale nawet jeżeli , to nie uroda jest najważniejsza , tylko to co masz w środku :) Nie zapominaj o tym .
      Piękne wnętrze to piękny człowiek :) Taka tam filozofia Mychy :P

      Usuń