piątek, 14 czerwca 2013

Miłość nieodwzajemniona :( i spacerek :)

Właśnie wróciłam ze spaceru. Z bardzo fajnym chłopakiem . Ma na imię Kuba. Poznałam go tak na prawdę dopiero tydzień .. albo dwa tygodnie .. temu, w Londynie. Ale od tamtej pory spędzamy ze sobą dość dużo czasu. Co prawda przez długi czas twierdziłam, że on mi się nie podoba i w ogóle .. ale dzisiaj zrozumiałam, że jest inaczej .. Niestety .. A próbowałam się jakoś przed tym obronić .. Jak widać nie wyszło. Muszę się z niego wyleczyć .. Życie .. Czemu miłość jest taka skomplikowana i niesprawiedliwa ?! Yhh .. ;(
Ale spacerek był bardzo fajny ♥ Szkoda tylko, że się tak szybko skończył .. i bez żadnych efektów .. No ale cóż różnie bywa .. Chociaż powoli zaczynam wątpić czy jest gdzieś na świecie facet dla mnie .. Tylko ja po prostu bardzo chciałabym mieć chłopaka .. Takiego, który by się o mnie troszczył .. kochał mnie .. i opiekował się mną .. Moje życie jest bez sensu .. To taka ciągła rutyna .. Tylko szkoła, spotkania z Elmo i rodzinką, no i wszystko od początku .. Yhh .. Czemu to wszystko jest takie trudne ?!



No właśnie .. I większość moich "miłości" jest właśnie taka .. NIEODWZAJEMNIONA .. :(
~~Mycha

1 komentarz:

  1. Awww... nie martw się! ja się kocham w kilku chłopakach na raz, ty tylko w jednym;p

    OdpowiedzUsuń