niedziela, 2 czerwca 2013

Prośba i kierunek Londyn ♥

Słuchajcie .. bo jest taka sprawa . W ankiecie "Jak Wam się podoba nasz NEW LOOK ?" nie wiem czemu , ale niestety skasowały się głosy .. No i ty jest taka mała prośba .. Moglibyście zagłosować jeszcze raz ? Byłybyśmy bardzo wdzięczne :)

Właśnie wróciłam z obiadu w "Topollino" . Ale pyyychaaa !!! Strasznie się najadłam .. aż mi nie dobrze ! Maskara jakaś :D A jak wychodziłam z rodzicami i bratem z restauracji .. Kogo spotkałam ? Oczywiście mojego kochanego przyjaciela , jego mamę i brata . Ten jego brat jest taaaki śłodki ♥

A więc jutro .. KIERUNEK LONDYN :)



No właśnie . Jestem już spakowana . Jedzenia mam chyba więcej niż ubrań , ale okeeej .. Dzięki mamo :* Więc już jutro , o godzinie 10.30 wyjazd z Częstochowy . Jej ! Nie mogę uwierzyć , że to już jutro ! Aaaa !!! Łiii !!! Jupi ja jej !!! :D No dobra . Słuchajcie .. Bo jest jeszcze taka sprawa .. Przepraszam , ale nie będę pisała aż do niedzieli . Niestety ale w Londynie najprawdopodobniej nie będę miała neta .. no i laptopa .. No chyba , że rodzina do której jadę (nocujemy u rodzin , a nie w hotelu) będzie miała kompa i da mi skorzystać ☺ No ale wymyśliłam genialny pomysł jak zapamiętać co robiłam w danym dniu . Otóż będę prowadzić taki dziennik i będę tam zapisywać co robię w danym dniu :) No i będzie super ! Potem będziecie mieli co czytać :) Pozdrawiam i do .. yy .. niedzieli ☺
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz