niedziela, 9 czerwca 2013

Powrót z Londynu i nowy start :)

No właśnie .. JUŻ POWRÓCIŁA WASZA ULUBIONA BLOGGERKA !!! No oczywiście w sensie , że ja :P Nie noo .. żartuję .. Jak już zapewne zauważyliście mam dostęp do neta i laptopa , więc to znaczy ... WRÓCIŁAM DO DOMKU !!! Łiiiii !!! .. Tak właśnie .. 
No , ale w tym poście chciałam Wam tylko napisać , że już wróciłam . Co robiłam w Londynie i gdzie byłam , z kim , co widziałam przeczytacie w moim kolejnym poście za parę godzin , bo teraz .. JA CHCĘ SPAAAAĆ !!! No , ale to zaraz . A teraz ...

Otóż teraz oświadczam wszem i wobec .. MAM NOWY START ! A ta wycieczka to taki dobry początek . Stwierdziłam , że koniec użalania się nad przeszłością . I czas .. hmm .. może i się zdziwicie .. bo zapewne oczekujecie , że teraz napiszę , "Czas spojrzeć w przyszłość" .. No cóż .. To na pewno jest bardzo ważne , ale ja również bardzo bym chciała się skupić na tym co jest teraz .. Tylko nie za bardzo bo może być gorzej niż ostatnio .. Ale nie ważne . 
No to tak jak mówiłam wycieczka do Londynu jest nowym startem . Wiecie .. doszłam do wniosku , że ani na chwilę nie pomyślałam tam o .. yy .. przeszłości .. o tej niemiłej historii z chłopakiem . Może i Marcel miał rację . Aż trudno to przyznać .. :D No ale taka prawda .. i należą mu się podziękowania :* No ale również takiemu innemu chłopakowi , bo to dzięki niemu również zapomniałam o tym co było . Chociaż on o tym nie wie .. baardzo mi pomógł .. Tylko żebym za bardzo go nie polubiła bo .. y ..  bo będzie bigos :P

A tak z innej beczki .. MAMA ZROBIŁA MI GOŁĄBKI I ROSÓŁ !!! Nareszcie zjem coś normalnego i dobrego ♥ Dzięki mamo :*

No i to tyle . O wycieczce z Londynu napiszę więcej jak wstanę . A na tę chwilę .. DOBRANOC !!!
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz