piątek, 21 czerwca 2013

JESTĘ SZALONĘ INFORMATYKIĘ :3

Joł  zią :3
Jestem sobie taka mega krjzi szalona i normalnie jestem na informatyce i stwierdziłam, że się tym pochwalę, bo to takie mega łooooo. No i to będzie taki strasznie nudny post bo Elmo się nudzi na informatyce. ;)
Nawet nie zdajecie sobie chyba sprawy, jak tu jest GORĄCO!
No ale mam taką suprajz... Wiktoria chciała napisać do Was posta :) No właśnie teraz ona i Natala siedzą obok mnie i paczą mi na ręce, jak tworzę posta. I obie się teraz bulwersują i twierdzą, że patrzą na ekran, a nie na ręce -,-
Ok, no to Wika do Was:

Joł, joł , joł.....Ala bania piszę na rószooooffo . Kooocham różoffy ;DD Wgl mam różffą pacyffkę ;D Elmo okulary leżą na mnie genialnie, chyba jej je zabiorę . Tak naprawdę nie wiem, co napisać ale piszę , bo nudy. Trolololololo. I skąd Elmo wiedziała, że to będzie nudny post . Jedyne co jest w ty ciekawego, to to, że piszę na różoffo !! < 33 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Elmo się Topi !! T.T  Urodziły mi się małe myszki na cromimi. Polecam gre, nieważne, że mam 14 lat, to wciąga ;D Elmo też będzie grała ^^ Buhahahaha ;D Odwala mi ;D  
 

Kocham Cezika, cudooooowny artysta . Miłego słuchania. ! Przemówiła : WIKAA !! <33

PS. Ja jestem normalna
PPS. Elmo jest nienormalna ;P
 ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
          Ba dumm tsss !

Tak, e.. Y, to była moja "mega inteligentna i normalna" przyjaciołka Wika -,-. Mam nadziieję, że nie znienawidzicie nas przez tego posta T.T 
I "Elmo się top" miało oznaczać, że w sali informatycznej jest taki skwar i duchota, a jeszcze ja i Natala mamy komputer przy samym oknie od południa, więc nagrzewa podwójnie. ;c Żal mi tej szkoły.
Miałam sobie jutro elegancko jechać na rajd, ale pan K. ma jakąś kontuzję i jest odwołany. Więc zamiast tego miałam iść z Wiką i Sandrą na basen, ale Wiktoria mówi, że woda nie była jeszcze święcona i ona się boi, że ja się utopię. Ygh. Natala mówi: Jaka troskliwa..
Więc zamiast tego chyba idziemy tak po prostu. Wika zrobi obiad... Ale.. ja... się boję.... :S
Ok, ja na razie lecę, tak wiem, to był mega interesujący post i wgl i wiele z niego wnieśliście do swojego życia, bla bla bla... :P

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥
P.S TERAZ POLSKI!!! >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz