poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kraków !

No hej znów !
Mam kilka zdjęć z mojej wyprawy do Krakowa a oto one :
Piękny rynek Krakowski ! ♥
Tak w ogóle byłam tam pierwszy raz =)

Dalsza część rynku. Po której nie raz stąpałam.


Smoki.

Smoki w przybliżeniu jeden z nich jest z parady o której zaraz będzie.



I pierścionki o których wcześniej wspomniałam: 
Ten niebieski po prawej jest mojej mamy- z orzecha.
Ten czerwony na wprost mój :)
Ten z lewej czerwony jest Julii- z kiwi. 
Ten na samym końcu biało-bannanowy- z banana =* 
A ten obok to nie pierścionek tylko kawałek klucza który założył tata dla szpanu =*


MMMM ! Zupa cioci ! Wygląda ślicznie 
i smakuje jeszcze lepiej ! mmm ! PYCHA !

heheheh ! A tu moja cola ! :) 
Była podana w takiej fajnej szklance to se zdjęcie zrobiłam :) 



Śliczne karoce z końmi ! Wszędzie można było takie spotkać ! 
a obok dłuuuuuggggiii obiektyw Julii. 

Kościół. ♥

I zdjęcie bo Yoogi zachwycała się latającym balonem ! :P 

To wszystko jeżeli chodzi o zdj. Ale nie zapominając opowiem o paradzie smoków. 
Otóż byłam o 22 w piątek z tatą na paradzie smoków nad Wisłą ! Znaczy smoki pływały po wodzie.. A my staliśmy i patrzeliśmy ! Były fajerwerki, różnorodne światła i tłum ludzi :) 
Filmy natomiast dodam później ponieważ jest problem z ich dodaniem :) 

Ok to tyle :* 
- Yooggi ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz