niedziela, 9 czerwca 2013

Obiecany post i coś więcej :)

A więc tak jak już wcześniej wspomniałam , oto post ze zdjęciami z Londynu . Może zacznijmy od ..

Dzień pierwszy ...(w samym Londynie , bez podróży)
W tym dniu jako pierwszy punkt wycieczki był Buckingham Palace. Tutaj mieliśmy okazję zobaczyć zmianę warty, co na prawdę robi wrażenie. Mieliśmy również dużo czasu wolnego, który spędziliśmy w St James's Park. Siedzieliśmy (ja, trzech kolegów i dwie dziewczyny) na trawce, no i było baaardzo fajnie :D

A teraz zdjątka ..


Brama, ale nie główna, do Buckingham Palace


St James's Park (tam sobie siedzieliśmy)


Zmiana warty


Buckingham Palace


Kolejny próg programu to Trafalgar Square z National Galery. To główny plac w Londynie, który jest na prawdę wspaniały!!! Naprawdę warto go zobaczyć :)


National Galery na Trafalgar Square


National Galery


Sweet fontanna na placu


Następny punkt programu .. London Eye!!!  To chyba każdy wie co to jest. Wielkie koło, którym jedziesz przez 25 minut i podziwiasz Londyn. 




London Eye przy Tamizie


London Eye ♥


A teraz Big Ben i Parlament. Tutaj to chyba nie muszę wyjaśniać. Po prosty pięknie !






Teraz Westminster Abey. Tutaj odbywają się koronacje królów i królowych :)






I Hide Park jako ostatni punkt programu w tym dniu ♥






Dzień drugi...
Pierwsze będzie Madame Thusauds .. No nie wiem czy to na pewno się tak pisze .. Tutaj było po prostu genialnie!!! Figury wyglądały bardzo realistycznie.




Z myślą o Elmo :*


A to dla Yogi :*




No i dla obu ♥


Znów :)


Rodzina królewska


Bitelsi :)


Hitler i ktoś ..


Plakat z takiego .. pokazu ? To było taaakie straszne .. 




Potem poszliśmy do China Town, ale niestety nie mam zdjęć bo mi się wtedy aparat rozładował .. Ale w sumie to nie było nic ciekawego .. Przynajmniej w tej części, w której my byliśmy :) 
Kolejny punkt to British Museum. Ohh .. Ja tutaj tyle zobaczyłam .. Niestety dziewczyny mi gdzieś zginęły więc musiałam chodzić z chłopakami. Mieliśmy na zwiedzanie ogólnie dwie godziny. Pierwsze pół spędziłam na nakłanianiu chłopaków do ruszenia się chociaż z restauracji. W końcu przekonała ich mumia. Byliśmy więc w dwóch salach po czym dwójka z nich uciekła, a dwójka została. No a więc znaleźliśmy mumię, a potem wróciliśmy pod muzeum. Yghh .. nauczka na przyszłość .. NIC NIE ZWIEDZAĆ SAMEJ Z CHŁOPAKAMI !!!



Dzień trzeci ...
Ten dzień był, przynajmniej jak dla mnie, zdecydowanie najlepszy !!! Najpierw poszliśmy do Tower of London. Zamek, który był przepiękny! A jakie były tam korony i inne takie rzeczy .. No to po prostu coś wspaniałego. 


Tower of London


Tower Bridge :)




Kolejny i ostatni punkt dzisiaj to rejs po Tamizie do Greenwich (południk 0 stopni). I teraz odpowiem na pytanie, które wszyscy mi zadają "Co ci się najbardziej podobało ?". Właśnie tutaj. Jakie tam były widoki ..! Taka magia wręcz :)
Sam rejs po największej rzece w Wielkiej Brytanii był nawet fajny. Tylko mi się strasznie kręciło w głowie i chłopaki musieli mnie co chwila łapać .. no nie waażnee ... 
Greenwich i południk 0 st. no genialnie ! Jaki tam był park .. Ogromne, rozciągające się pole .. Piękne ! No i kupiłam sobie tam parę rzeczy. A chodziłam tam cały czas z takim Kubą i Eweliną. Po zakupach i .. jak dla mnie .. niedobrym kebabie leżeliśmy sobie na trawce. Ten Kuba opierał głowę na mnie .. no i jak on wstał (Ewa poszła wcześniej i zostawiła mnie samą z tym kolegą ..). No a ja chciałam jeszcze leżeć .. Więc Kuba wziął moją torbę i "poszedł" (pobiegł). No a jak się okazało obok nas leżała para polaków, a ja tam krzyczałam za nim żeby wracał i oddał torbę .. Załamka .. A oni coś tam.. "no oddaj swojej dziewczynie tą torbę" .. yhh .. i to w ogóle drugi raz kiedy ktoś nas wziął za parę .. Czemu ?!


Statek :P


Statek w butelce :)


Park .. ♥


Widok z południka 0 st.


I uwaga .. Jaaaa !!! Na południku 0 st. :)


Także wycieczka była genialna. No i w ogóle suuuper ! Musicie kiedyś jechać do Londynu ♥
~~Mycha












4 komentarze:

  1. Świetny post. Zdjęcia są cudowne :3 Londyn jest piękny. Ja sama chciałabym tam pojechać ^^ Fajne woskowe figury Bitelsów i 1D :3

    OdpowiedzUsuń
  2. gffdfdfddfdfddawgfilcgggggggggggggggggggggfesdvd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kolerzenka chciał powiedzieć że wyglond to nie wszystko skarbie

      Usuń