piątek, 28 czerwca 2013

Pościszcze ze zdjątkami :P

A więc jutro wyjeżdżam do Hiszpanii, do mojego Adrianka ! Nareszcie ! Ale ja się stęskniłam .. No ale dobra .. Ten post jest przede wszystkim o wczorajszym dniu i dzisiejszym. Wczoraj byłam na pokazie tańca Elmo. Było po prostu genialnie ! Tam jest tyle uzdolnionych ludzi ! Ale Elmo również :P Nie no .. Elmo na prawdę tańczyła po prostu przepięknie ! Ale wyglądała jeszcze lepiej :D A tutaj macie foty .. No nie mogę .. Elmo w makijażu ! Hehehehehe :D'



No właśnie .. nic dodać, nic ująć :P


A dzisiaj było zakończenie roku. Moja klasa prowadziła to wszystko. Nawet fajnie wyszło. Niestety nie mam paska, ale jestem zadowolona ze swojej średniej :) Mam nadzieję, że Wy również jesteście dumni z siebie. Sama nie wiem .. może dla Was to nie był ciężki rok, ale dla mnie bardzo .. Wiele się działo. A w szczególności nie dobrych rzeczy, no ale może uda mi się to zmienić. Zobaczymy .. Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to nie był on najlepszy .. Rano spotkałam tego chłopaka, który zerwał ze mną kontakt i ostatnio się odezwał .. Chciałam mu wszystko wygarnąć .. Byłam na to w 100% gotowa .. No ale niestety .. przed rozmową ze mną uratował go kumpel .. A ja głupia stwierdziłam, że przy nim nie będę się darła i w ogóle .. No cóż .. Nic na to nie poradzę .. Może jeszcze uda mi się z nim pogadać po wakacjach .. Wcześniej czy później na pewno to zrobię i wtedy już nie będzie mógł ode mnie uciec :)

Tutaj macie jeszcze moje dwa zdjęcia, jak wyglądałam dzisiaj na zakończeniu :)



Podoba się ? To pierwsze zdjęcie .. hmm .. no nie wyszłam na nim za ładnie .. No ale cóż :)




 A tutaj kolejne zdjęcia, jak Elmo była u mnie wczoraj :)


Taaak .. tutaj Elmo założyła na koka mój kapelusz i zrobiła sobie wąsy .. Ahh ta kochana Elmo .. :P


Sweet uśmiech Elmo z makijażem :)


A tutaj ja na huśtawce :D


Ale ja mam dłuuugie włosy :) W porównaniu z moimi włosami na przykład w szóstej klasie to wiecie :P




A tutaj macie zdjęcia po zakończeniu roku :)



Tutaj Elmo zachwyca się swoim prezentem na urodzinki :)


Tutaj jest prezent Elmo na urodzinki :P


I znowu .. 


Ja ze świadectwem :)



Elmo ze świadectwem ;)





Piękne my :P


Piękne my od góry :D


Elmo z tubą, w której jest jej prezent



Elmo sobie nasypała sobie na grzankę płatki śniadaniowe .. Yhh .. załamka z ta małpą :P


A tutaj kanapka Elmo :)



Elmo jedząca swoją przepyszną kanapkę :P


I to tyle :) Mam nadzieję, że zdjęcia się podobały :)
~~Mycha




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz