sobota, 2 marca 2013

02.03.13. - pół roku Malinowej Mamby. Ja pamiętam ♥

Heii ♥ Moi drodzy.
Dzisiaj jest.. sobota. 2 marca. 2013 roku. Owszem, mnóstwo czasu minęło, odkąd założyłyśmy bloga.
A dzisiaj mija dokładnie 7 miesiąc.
Można powiedzieć, że 6, ponieważ w grudniu miałyśmy mały lajcik i blog był zawieszony. Czyli mija pół roku istnienia naszego bloga :) A to takie w sumie dość ważne, no nie? :D
Fajnie, co nie?
Dlatego z całego mojego serduszka pragnę Wam podziękować za:
  • 8400 wejść
  • 281 komentarzy (z których zapewne ponad połowa jest nasza, no to za połowę tego :D)
  • 7 obserwatorów
  • 31 głosów w ankiecie na to, że nasz blog podoba wam się na 10 :)
  • Za czytanie wszystkich 434 postów (łącznie z tym)
  • Za nominację do Liebster Blog Award
ORAZ W OGÓLE ZA WSZYSTKO!
Już Wam nie będę mówiła, jacy jesteście kochani, bo czytacie itp., bo to wiecie i nieraz Wam to pisałam ♥
Muszę, po prostu muszę zacytować teraz fragment świetnej książki Adama Bahdaja, którą teraz czytam. Wiąże się on ze szczęściem, no a ja jestem szczęśliwa i w sumie trochę nawet dumna.
Tytuł książki to "Telemach w dżinsach". Zapewne czytaliście, to lektura szkolna..
A oto cytat:

"Ze szczęściem to trochę tak jak z górami. Wspinasz się na szczyt i zdaje ci się, że jak osiągniesz, to będziesz szczęśliwy. Tymczasem drapiesz się, wspinasz mozolnie, stajesz na nim i nagle widzisz, że za tym szczytem jest jeszcze jeden, może jeszcze większy, wspanialszy i znowu idziesz po swoje szczęście. Myślałem o tym nieraz i zdaje mi się, ze największe szczęście to dążenie do niego."
 Piękne, no nie? Ja jestem teraz szczęśliwa, jednak myślę, że ten cytat daje wiele do myślenia.
Podoba Wam się?

Ok, to ja jeszcze raz dziękuję, wiecie już za co, nie wiecie chyba nawet, jak ogromny to sukces dla mnie. Może i dla innych jest to mało, mają więcej wejść, obserwatorów i w ogóle wszystkiego.
Ale ten sukces jest wielki dla mnie. Nie myślałam, że ten blog potrwa tyle. A jednak udało się, dzięki Wam.
Może komuś zechce się te moje wypociny komentować, może tylko uśmiechnie się do ekranu.
Ale niech wie, że to dla niego ♥




"Malinowa Mamba" - Vavamuffin. ♥

 

 A tu takie mamby. Przeważają malinowe ! Kocham Malinową Mambę ! ♥

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz