piątek, 8 marca 2013

Chłopak

Dostałam 5 ze sprawdzianu z niemca :) Jestem z siebie dumna :D

No a dzień kobiet .. Od chłopaków z klasy dostałyśmy babeczki .. jak widać chcą nas utuczyć :P A potem pewien przystojniak złożył mi życzenia ♥ love u ♥

Ale to nie on jest tym jedynym .. on mi się tylko podoba .. jest ktoś inny .. a on się na mnie obraził i nie wiem czemu .. ;( Tak strasznie bym chciała chociaż zamienić z nim dwa zdania .. dowiedzieć się co się stało .. czemu od roku >minie 24.03.13< się do mnie nie odzywa .. ;( Ja .. cały czas o nim myślę i nie mogę przestać :( Pomóżcie ..
~~Mycha

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żeby się udało. Zagadaj do niego, wytłumacz mu, że zależy ci na rozmowie... Zdobądź się na odwagę ! Niech chociaż w ten dzień to dla ciebie zrobi... Rób to jak najszybciej, bo kiedyś może być za późno. Trzymam kciuki. I wierzę w ciebie :) Uśmiechnijj się !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbyś się zakochała? o.O O matko, współczuję. ;( Życzę Ci, byście się pogodzili! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z tobą zgodzić w tym pierwszym .. I dzięki , ale to nie możliwe .. on już nigdy się do mnie nie odezwie .. :(

      Usuń