piątek, 8 marca 2013

Hakuna Matata + taki post :)

Heloou :)
Ogólnie mam kilka spraw.. A może nawet nie tak dużo. Ze dwie, czy trzy :) Sama nie wiem. :D
Dzień był ogólnie rzecz biorąc jednym z ostatnio najlepszych. Może dlatego, że poszłam wreszcie do szkoły? Tak, to dziwne, mówi się, że szkoła blee, nauka blee, nauczyciele blee.. Prawda, ale tak się bardzo stęskniłam za Zuzką, Julą, Sarą (której i tak nie było >.<), Domą.. Naprawdę, bardzo <3
Dzień Kobiet, nieprawdaż? Szkoda w sumie, że nie mogłam Wam nic życzyć rano, kobietki moje, ale podpisuję się pod tym, co pisała Yogi. Tylko że to moje jest fajniejsze ;)
Na Dzień Kobiet dostałam.. Od mojego kochanego braciszka laurkę i kwiatuszka ♥ Od tatusia wymarzony notes z serii "Felix, Net i Nika"!! :D Dziękuję! ♥ Porobiłam trochę jego zdjęć, taka słit seszyn, więc dzisiaj wieczorem dodam, bo jak na razie jestem u babci i nie mam takiego fajnego kabelka do podpięcia telefonu do kompa ;c Ale jak wrócę, to na pewno się Wam pochwalę :)
Od jednego dziadka dostałam piękne kwiaty oraz 50 złotych, a od drugiego Tofifiee (czy jak to się tam pisze ;d)
A od chłopaków z klasy.. Szkoda gadać.. Można uznać, że nic.. Bo.. Oni nawet się nie złożyli na zwykłego lizaka, czy breloczek, czy cokolwiek, ale żebyśmy były świadome, że pamiętali. No, niestety, za prezenty dla dziewczyn zapłaciła mama Klaudii. Był to błyszczyk i lizak w kształcie serduszka. Żeby chociaż było to od nich.. Ehh.. No, nic :c
Teraz tak..

JAK WAM SIĘ PODOBA NOWY NAGŁÓWEK BLOGA !? :D
Błagam, odpiszcie mi w komentarzu, co Wam w nim przeszkadza lub co się podoba, żebym miała świadomość i wiedziała, co zmienić lub dodać!! PLIS PLIS PLIS, TO WAŻNE! <3
Mam nadzieję, że wysłuchacie :)
Daaleeej.. Eee.. czy ja mam jeszcze jakieś sprawy..?
Hmm.. Zakładka "Muzyka".. Chyba przywrócę ją "do życia". Możliwe, że nawet w ten weekend, ale mam do czytania książkę, do pisania rozdział, do słuchania muzykę i do pisania notes (teraz się będę lansić ;p). Ale bardzo bym chciała ją przywrócić, jednak nieco zmodyfikowaną, może ulepszoną :) Czy ktoś będzie do niej zaglądał, jeżeli znów zacznę ją pisać?
Co jeszcze..?
Może.. Może poproszę Was teraz, żebyście jakoś podali naszego bloga dalej, znajomym, przyjaciołom.. którym może się to spodobać. Nie narzekam oczywiście na ilość wejść, wręcz przeciwnie - DZIĘKUJĘ ZA PRAWIE 9000 WEJŚĆ! (no, może 8800) :D
Ani na ilość obserwatorów - ona nawet mnie zaskoczyła! Dziękuję Wam! <3
Ale powiedzieć o nim komuś chyba możecie, nie? ;) Jeśli tak, to proszę bardzo. Jesli nie, to czytajcie dalej, i tak dziękuję! <3

To w sumie chyba wszystko, czym chciałam Was zanudzić . xd
Jakieś problemy? Prośby? Skargi? Piszcie w komentarzach lub na mail :D

aniagurtPozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

7 komentarzy:

  1. Cześć . Nie wiem , czy traktować to jako spam , czy jak , ale mam nadzieję , że nie oburzysz się :c ( bez urazy) c; Chciałabym zaprosić Cię na nową szabloniarnię , która d opiero się rozkręca i poszukuje komentatorów i zamawiających , że to tak nazwę :D haha . Mam nadzieję , że wpadniesz , skomentujesz , może nawet złożysz zamówienie jeśli Ci się spodoba :> Serdecznie zapraszam ! http://fabrykaszablonow.blogspot.com/ + na fvf pojawił się nowy rozdział , a ty chyba go czytasz , więc serdecznie zapraszam :) http://famous-vs-friend.blogspot.com/2013/03/something-goes-wrong.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest bosko, nie panikuj tak ! Spróbuj zmienić, a ci łeb urwę ! :> Bez urazy :D To był żart. Chociaż... No dobra . My też nic nie dostałyśmy. Tyle, że KOMPLETNIE NIC : D No ale co tam. I tak wiemy, że mamy chamów w klasie. Najlepszego paszteciku !: D

    Mam nadzieję, że kolejny obserwator cię ucieszy <3

    W wolnym czasie wpadnij :)

    http://pictures-of-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Yogi właśnie puściła bąka!!! Fuj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co!? O co kaman!? :oo

      Usuń
    2. O.o Nadal nie wieże, że w. to napisał! -,- O.o
      Ale wstyd!
      (oczywiście to nie prawda) : PP

      Usuń
  4. Super nagłówek , nie waż sie go zmieniać :) Jarównież dostałam kilka drobiazgów ,ale o tym na moim blogu .
    Zapraszam ---> http://vicky2833.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty zrobiłaś nagłówek! Taki słiit. <3 :3 Oczywiście, że polecę waszego bloga komuś. ♥

    OdpowiedzUsuń