niedziela, 17 marca 2013

CiAsTkA. ♥

Hejka !
Siedzę sobie właśnie i oglądam przyjaciół (taki odlotowy serial)... Robię ulepszenia do mojego bloga z opowiadaniem : http://be-more-optimistic.blogspot.com/
No i tyle z mojego dzisiejszego poranka ! Elmo jakąś godzinę temu wyszła (spała u mnie dwie nocki) No a wczoraj piekłyśmy ciastka bo nam się nudziło i Elmo porobiła dla was zdjęcia.. : ) Oto jakże ciekawe :

Ciasto do ugniecenia .. Ciekawostka.. Drugie jajko do wbicia się rozlało na podłogę... 
Ahhh... Elmo nie umie rozbijać jajek ! Żaallll.... ; ** 


Zaciesz Elmo ugniatającej ciasto... : ) 

Ciastka po ulepieniu idą do pieca ! : ) 


Ciasia się pieką ! : ) )  
Nie wiem czy widzicie, ale tak się zrosły ze sobą, że wyglądały jak jedno wielkie ciasto. ♥

Tak wkładałyśmy ciastka na tackę . ; P

No bo upiekłyśmy około 100 ciastek i nie miałyśmy co z nimi zrobić... 
Więc musiałyśmy 50 ciastek komuś dać ... 
I poszłyśmy do mojej babci, wujka, Bruna i Ani. 
Wszyscy zaskoczeni o co chodzi?! A my chciałyśmy tylko spełnić dobry uczynek. : P 
No ogólnie nie było łatwo.. Ale udało się i  czułyśmy się spełnione. : ) 
A tak wygląda opakowanie ciastek robione przez nas. (U góry) 

I mniej więcej tyle zostało ich w domu. : ) 

Teraz przerywam moje zajęcia i idę do sklepu z tatą... Jak twierdzi jedziemy do Afryki.. : *** 

- My poligloci przez L. ..... Yogi. : ) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz