wtorek, 26 marca 2013

10.000 ODSŁON MALINOWEJ MAMBY! ♥.♥

Cześć i czołem ♥
Siedzę chora w domu. Nie no, poważnie, czuję się tragicznie >.<
Ale nie jestem po to, żeby się użalać nad sobą. Choć czasami by się przydało, ale trudno.
Ogólnie, to AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MAMY JUŻ PONAD 10.000 WEJŚĆ!! CZY TO NIE JEST WSPANIAŁE!? .♥

Jeeejku, ludzie moi kochani, tak Wam straszliwie dziękuję! <3
To dzięki Wam, no po prostu AAAA !! Nie wiem, co powiedzieć.. Ja.. ja.. gdy dzisiaj weszłam na kompa na Malinową Mambę, to po prostu szczęka mi opadła! 
Myślałam, jak wczoraj wchodziłam na Malinową Mambę, że jeszcze kilka dni.. może.. A tu kurde już !!! Bosz, nie wierzę, tyle wygrać! Hahahahahah! :d Jakbyście teraz mnie widzieli.. :P 
Kochani moi, najwspanialsi czytelnicy - DZIĘKI, DZIĘKI, DZIĘKI !!

Sama nie wiem, czym się tak podniecam, bo na przykład dla niektórych bardziej sławnych blogów to nic takiego, normalka. Ale nie dla mnie!
Szkoda, że Mychy tu z nami nie ma.. 
Zastanawiam się teraz nad tym, czy by tu czegoś fajnego z tej okazji nie zorganizować.. ale.. to chyba raczej, jak już Mycha wróci :* 

Ok, no to ja się kończę zaraz inhalować <bleeeeee> i napiszę jakiegoś posta, może nawet kilka, ale nie obiecuję :)

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥      

3 komentarze:

  1. SUPER ! gratuluję serio ! : - P
    -Annia. : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa ! Gratulejszyn ! ♥_♥ <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki . Kochana jestes :) A jak wroce to idziemy na wielkie lody i oczywiscie na tooonyyy malinowej mamby !!! A no i robimy zjazd blogerek u mnie . Oki ?

    OdpowiedzUsuń