piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet!




ceść! : ) (nie napisałam "cz" ale ja jestem szalona!)
No normalnie nie uwierzycie ! Dziś jest DZIEŃ KOBIET! : )
No więc wszystkim naszym czytelniczką (dziewczyną) życzę:
- Najfajniejszych upominków. : ) 
- ...Spełnienia najskrytszych marzeń. 
- Dużo szczęścia ! 
- Hymmm... I CO SOBIE CHCECIE! <33

No więc ogólnie.. : ) 
A i oczywiście najlepsze jest to.. że w szkole mamy luz.. i prezenty od niewdzięcznych chłopców! 
Dobra muszę iść się do szkoły szykować.. Nie ukrywam że chociaż nie lubię piątków (szkoły- bo mam głupie lekcje) to i tak jestem ciekawa co się stanie.  : P 
 - Yoogi. 
To jest nasz dzień! : **

1 komentarz:

  1. U nas w klasie dostałyśmy słiit breloczki z kotkami lub pieskami, kwiatki w doniczce, batoniki oraz laurki. :3

    OdpowiedzUsuń