środa, 27 marca 2013

WEBCAM TOY! *___*

KA - KA - KA - KAMEEERKAAAA INTEEERNEEETOOOOWAAA!
OD DZISIAJ JEST ONA MIŁOŚCIĄ MOJEGO ŻYCIA !

Wiecie, ten Webcam Toy :) Wcześniej nigdy jakoś nie byłam do tego przekonana.. Ale dzisiaj zaczęłam się nią bawić i teraz truję Zosi i Juli (nie tej co ma 15 lat), które też są chore, na skype, że zakochałam się w kamerce internetowej!
Hahaha, głupie to badziewie, ale fajna zabawa. xd
Taa.. Elmo ma aż za dużo rzeczy do roboty, ale lepiej się pobawić kamerką, no nie..? ;D

Iii.. takie parę słit fotek blogowych pooorobiłaaam:

 Hahahahahahaha. Moja słit bluza <3 I przypinkaa. Nie ma to jak inteligentne zdjęcie..
Tradycyjnie "beztwarzowe". Ja tam jednak uważam, że połowę twarzy widać i to nie ma sensu. xd 
Aaale jest jak jest ♥.♥
Dziuuubek musi być. :**

Yhy. Moja inteligencja..

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nie.

Mam się dość.. ://
 
AHAHAHA. Ok, zamęczyłabym Was jeszcze setką innych zdjęć, ale chodziło tylko o to, żeby pokazać parę efektów. xd SUPER ZABAWA! a przynajmniej dla takiego debila, jak ja.. ♥
 
Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

1 komentarz:

  1. Jakie słiit fotki ! *_______*
    TATO, ODDAWAJ MI KAMERKĘ ! >.<

    OdpowiedzUsuń