poniedziałek, 11 marca 2013

Książkowo ciąg dalszy ♥

Heey. x3
Obiecałam wczoraj opublikować te dwie książki, niestety mama kazała mi iść spać >hue hue hue, a ja cwaniara jeszcze czytałam i muzyki słuchałam< i powiedziałam, że dokończę jutro, czyli dzisiaj :)
Ok, wczoraj było  "Kto ze mną pobiegnie", a dzisiaj powiem Wam o książce pt. " Tarantula, Klops i Herkules"
Cóż, wydaje się być dziwne, aczkolwiek nie ocenia się książki po okładce, i to dosłownie! :P
Hah, a to jej opisik:

"Kiedyś Witkowice były najnudniejszym miasteczkiem na świecie. Wszystko się zmieniło, gdy z miejscowego muzeum ktoś ukradł widokówkę. Ile mogła być warta? W tym samym czasie w wypadku zginął pochodzący z Witkowic mężczyzna - Polak z niemieckim obywatelstwem. Czy te dwa zdarzenia mają ze sobą coś wspólnego? I czy to prawda, że w miasteczku ukryty jest skarb? Śledztwo połączy Karola, rudego komputerowca z aparatem na zębach, i Tarantulę, piętnastoletnią fankę gotyku, siostrzenicę burmistrza. Będą musieli odgrzebać i połączyć ze sobą stare witkowickie tajemnice. Sprawą zainteresują się również podejrzana pani ornitolog, posterunkowy Tomek Buraś, żądny przygód wikary i przypominający nietoperza nieoceniony pies Herkules.
Tarantula, Klops i Herkules to opowieść, która wciągnie i zachwyci amatorów zagadek kryminalnych i błyskotliwego humoru."


Nom, właśnie. Nie wiem, czy wiecie, ale ja wprost uuuwieeelbiaaam kryminały. Uwielbiam czytać o przygodach Herkulesa Poirot w książkach Agaty Christie, o pannie Marple, również postaci stworzonej przez tę panią, o Joe Aleksie.. I wielu innych. Tak więc można powiedzieć, że to taki mini kryminał i na pewno świetnie będzie się mi go czytało!! :P

Zdjątko zrobione kalkulatorem (a tak serio telefonem, tylko taka jakość ://):

 

Nom, tak, za tło jak zwykle posłużył mój niezastąpiony kocyczek :**

WGL. AAAAAAAAA !! MUSZĘ SIĘ WAM POCHWALIĆ !! NAJPRAWDOPODOBNIEJ POJADĘ Z TATĄ I MAMĄ W LIPCU NA KONCERT IRON MAIDEN !! BOOOOSZ !! TAK SIĘ CIESZĘ !!


" Run, live to fly, fly to live, do or die. ♥"
~ "Aces High" Iron Maiden

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥  

1 komentarz: