sobota, 23 marca 2013

Fotki z Hiszpanii

Siemka . ! Jak na razie to Alina , Adrian i José poszli na chrzciny i nas zostawili na pastwę losu . Na całe szczęście znamy okolicę to nie musimy siedzieć cały czas w domu :)

Więc .. Zapewne pamiętacie jak mówiłam , że nie wstawię teraz zdjęć bo nie mam możliwości ?Otóż okazało się , że jest taka możliwość , ponieważ mój brat zabrał iPada , który ma podłączenie do neta , dlatego też oto fotki :



image.jpeg

Sorki , ze takie nie wyrazne ale nie dalo sie inaczej . A wiec to jest widok z tarasu


image.jpeg


To taki krzaczek :P
 
 
image.jpeg
 
Znowu podworko ..
 
image.jpeg


Tak jest ! Basen na podworku ! Weee !!!
 
image.jpeg
 
Tutaj blok Aliny (ten na prawo oczywiscie)
 
 
image.jpeg
 
Hustawki !
 
Jest jeszcze boisko do gry w padla (to taki sport jak tenis ziemny) , ale zapomnialam zrobic .. moze pozniej jak juz wrocimy z deptaku . A teraz ide grac w makao z tata i bratem . Ktos w koncu musi im pokazac jak sie gra .. i WYGRYWA !!!
Pozdrawiam z cieplej Hiszpanii :***
Mycha








2 komentarze:

  1. Czy tylko mi te fotki nie działają ? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co .. to w takim razie ja wstawie jeszcze raz ale jak juz bede w domu . Albo sprobuje z iPada brata , tylko ze to bedzie jedno zdjecie w jednym poscie , bo inaczej sie nie da . Ale dzieki za info ;)

      Usuń